אמנת שירות

אמנת השירות  הינה כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין העירייה -  נותנת השירות לבין התושבים. האמנה מתבססת על הגדרת סל שירותים הכולל את השירותים העיקריים הניתנים על ידי העירייה, כך שלכל שירות נקבעו רמות שירות כמותיות וכלים למעקב ובקרה לצורך שיפור השירות. בהתאם לאמנה תינתן לתושבי העיר התחייבות לאופן המענה וזמן המענה לפניות התושבים בתחומים שונים.

את תהליך גיבוש אמנת השירות ליוו היועצים הארגוניים רן שטוק ונדב כהן, על פי מדיניות ראש העיר והנהלת העירייה. למיזם אמנת השירות היו שותפים גם מפעם גליל מערבי– מערכת מרכזי הדרכה ופיתוח בשלטון המקומי.

 

ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "כחלק מהתפיסה של השמת התושב במרכז העשייה נועדה אמנת השירות, בראש ובראשונה לשפר את איכות השירות המוניציפאלי הניתן לתושבי העיר במהלך כל ימות השנה על ידי עובדי העירייה. העיר עכו עברה בשנים האחרונות שינויים המציבים אותה כיום כעיר חזקה ואיכותית, עיר מתפתחת ודינמית, עיר שתושביה גאים לחיות בה. אמנת השירות מציבה את עיריית עכו בשורה הראשונה עם מספר לא רב של רשויות מקומיות מובילות בישראל, אשר חתומות על אמנת שירות מול התושב. בגיבוש אמנת השירות הושקעו מחשבה רבה ועבודה ארגונית, כוללת ומאומצת של אגפי העירייה השונים עם אנשי המקצוע, וזאת במטרה להגיע לתוצר סופי שיביא לשירות איכותי לתושב, ומענה מהיר לפניותיו בכל תחומי החיים".

 

לצפייה בפרקי האמנה המלאים לחץ כאן

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד