דרושים


העסקה: חוזה בכירים לפי מנהל אגף בכפוף לאישור משרד הפנים.

תיאור התפקיד:
-ניהול מכלול נושאי הרכש.
(רכישת טובין, אחסנה, הספקה, קביעת רמת המלאי וכו...)
-ניהול מצאי (אינוונטר).
-ביצוע רכש ואספקה.
-טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
-ריכוז ועדת התקשרויות, פרסום, עדכון החלטות הועדה.

תנאי סף:
-בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
תשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הישראלית.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18
ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

-המנהל יחויב לסיים בהצלחה "קורס למנהלי רכש ואספקה"
לא יאוחר מ-3 שנים מתחילת המינוי.
-ניסיון מקצועי של לפחות 5 שנים בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
-ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול, לפחות 3 עובדים.
OFFICE-יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה-
-יכולת ניהול מו"מ, סדר, ארגון ודיוק.


קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית במעטפה סגורה
עד 31/12/2017 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו.
נא לציין על המעטפה את שם המשרה.
קרא עוד
שעות/ימי העבודה:
• 100% משרה: ימים א'-ה' בשעות אחה"צ והערב (16:00-21:30)
• פעמיים בשבוע גם בשעות הבוקר (09:30-12:30)
• הדרכה פעם בשבוע (14:00-16:00)

תיאור התפקיד:
• ניהול צוות עובדים (שכירים ומתנדבים)
• עבודה קבוצתית (הנחיית קבוצות) ופרטנית עם ילדים ובני נוער בסיכון
• גיוס ילדים ובני נוער בסיכון
• מתן ייעוץ, תמיכה, הכוונה ומידע לנוער
• הפנייה לגורמים רלוונטיים בקהילה
• עבודה ארגונית: ניהול תקציב, כתיבת דו"חות רבעוניים ועוד.
• ניהול שוטף של המרכז

דרישות התפקיד:
• חובה – תואר ראשון בקרימינולוגיה/פסיכולוגיה/חינוך (העבודה אינה מתאימה לסטודנטים)
• ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון – חובה
• יכולת גיוס ילדים ונערים (איתור, חיזור ושימור)
• ניסיון בהובלה והנעת צוות – חובה
• ניסיון בהובלת והנחיית קבוצות
• יכולת הצבת גבולות ומשמעת – חובה
• אוריינטציה חינוכית-טיפולית
• יכולת עבודה בצוות
• גמישות מחשבתית ורצון ללמוד ולהתפתח
• יצירתיות, מוטיבציה ונכונות להשקעה
• יכולת ארגון
• ידיעת משחק השחמט – יתרון
קו"ח במייל: mena-akko@outlook.com
תחילת עבודה: מיידי
- הפנייה מיועדת לגברים ונשים כאחד -
רק פניות מתאימות תענינה
קרא עוד
שעות/ימי העבודה:
• 60% משרה: 4 ימים בשבוע בשעות אחה"צ והערב (16:30-21:30)
• פעם בשבוע גם בשעות הבוקר (09:30-12:30)
• 3 פעמים בחודש הדרכה (14:00-16:00)
• ימי שני חובה
תיאור התפקיד:
• עבודה קבוצתית (הנחיית קבוצות, בניית פעילות)
• עבודה פרטנית (שיחה אישית עם כל אחד מהחניכים על בסיס שבועי)
• חיזור אחר ילדים ובני נוער בבתי הספר ובשכונות העיר ושימורם
• מתן ייעוץ, תמיכה, הכוונה ומידע
דרישות התפקיד:
• חובה – בוגר או במהלך תואר ראשון (קרימינולוגיה/פסיכולוגיה/חינוך. עדיפות לתלמידי קרימינולוגיה)
• יכולת יצירת קשר ובניית אמון
• ניסיון בגיוס חניכים (כריזמטיות – בעל/ת יכולת לסחוף נערים/ות)
• יכולת הצבת גבולות ומשמעת
• יכולת עבודה בצוות רב מקצועי
• אוריינטציה חינוכית-טיפולית
• גמישות מחשבתית ורצון ללמוד ולהתפתח
• יצירתיות, מוטיבציה ונכונות להשקיע
• ידיעת משחק השחמט – יתרון
תחילת עבודה: מיידי
קו"ח במייל: mena-akko@outlook.com

- הפנייה מיועדת לגברים ונשים כאחד -
רק פניות מתאימות תענינה
קרא עוד
דירוג מינהלי-4-6
כפיפות- מנהל אגף תברואה

תיאור התפקיד:
-איסוף ופינוי אשפה ממקומות ריכוז ייעודיים, מחצרות בתים ומשטחי ציבור
בתחומי הרשות המקומית.
-ריקון פחי אשפה.
-ניקוי משאית האשפה בסיום יום העבודה.
-עבודה בסביבה לא נוחה.
-עבודה הכרוכה במאמץ פיזי.
-חשיפה לגורמים העלולים להוות סיכון פיזי (זיהום, חשיפה לחיידקים)


תנאי סף:
-עברית ברמה סבירה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו, עד ה-31.12.17, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד

דירוג המח"ר, דרגה: 38-40
כפיפות – מנהל הקונסרבטוריון העירוני

תיאור התפקיד:

1. כתיבת תכנית פדגוגית ויישומה.
2. ריכוז מגמת מוסיקה לבגרות לתלמידי חט"ב ותיכון. ריכוז והכנת התלמידים לרסיטל
לבגרות, כולל הנחיית כתיבת עבודות.
3. ריכוז מקצועות עיוניים- תאוריה, ספרות המוסיקה- כרמל.
4. כיתות פרויקט המוסיקה בחט"ב, בכל ביה"ס (טרה-סנטה, עמית, עליה שניה ורוז).
5. קונצרטיים: לקהילה/ לבי"ס/ בין-מחלקתיים-סופי, רסיטלים, השמעות והאזנות.
7. כיתות אומן.
8. הבנייה וכתיבה של תעודות סוף שנה עם המורים.
9. כינוס וועדות פדגוגיות וניהולן בפועל חט"ב ותיכון.
10. השתלמויות מורים. אחריות על השתלמות "נגיעות".
11. ייצוג הקונסרבטוריון בכנסי משרד החינוך.


תנאי סף:

-תואר ראשון מוכר בתחום המוסיקה.
-ניסיון של לפחות 5 שנים בהוראה.
-בעל הסמכה להגיש לבחינות בגרות במוסיקה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו, עד ה- 31.12.17, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
דירוג מינהלי- 6-9
כפיפות - מנהל אגף תברואה ורישוי עסקים

תחומי אחריות במסגרת תפקידו :

1. תחום המחזור בעיר:
א. תאגיד תמי"ר (הפח הכתום)
ב. מתקני מחזור קרטוניות.
ג. מתקני מחזור בקבוקי פלסטיק.
ד. מתקני מחזור נייר.
ה. מתקני מחזור זכוכית.
ו. פיקוח על ניקיון חופים.

דרישות תפקיד:
1. 12 שנות לימוד+בגרות מלאה.
2. רישיון נהיגה לרכב פרטי עדיפות לקטנוע.
3. ניסיון בעבודת פיקוח ושירות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-31.12.17 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
תיאור התפקיד:
-בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
-בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה.
-שמירה על הסדר הציבורי.
-יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וייצוגיות מול התושבים.
-אסרטיביות בעת מילוי התפקיד.
-עבודה בשעות לא שגרתיות.
-עבודה כוללת שבתות וחגים.
-יכולת תפקודית בעת אירועי ביטחון.
-התחייבות לעבודה במשרה מלאה עם שעות נוספות עד 6 ימי עבודה בשבוע.

תנאי סף:
-12 שנות לימוד (עדיפות לבגרות מלאה).
-שרות צבאי (עדיפות לשרות קרבי).
-שפות, עברית ברמה גבוהה.
Office-הכרות עם תוכנות ה
-רישיון נהיגה בתוקף.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו,
עד ה-17.12.17, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קרא עוד
•רישיון משאית מעל 15 טון – חובה ניסיון של 3 שנים.
•העבודה כוללת ימי שישי וערבי חג באופן קבוע ובמידת הצורך שבת.
•השכלה תיכונית של 10 שנות לימוד: כושר, התמדה, נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.
•רישיון מעל גיל 24 חובה.
•רישיון טרקטור – יתרון
•תינתן עדיפות לבעל רישיון להפעלת מנוף/עגורן סוג ד' בדרגת עומס 2.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-10.12.17 עד לשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:
1.השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.
2.ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.
3.דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-1.10.17 עד לשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
רישיון משאית מעל 15 טון - חובה, ניסיון של 3 שנים.
העבודה כוללת ימי שישי וערבי חג באופן קבוע ,ובמידת הצורך שבת.
השכלה תיכונית של 10 שנות לימוד: כושר, התמדה, נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.
רישיון מעל גיל 24 חובה.
רישיון טרקטור – יתרון
תינתן עדיפות לבעל רישיון להפעלת מנוף /עגורן סוג ד' בדרגת עומס 2.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-1.10.17 עד לשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
תיאור התפקיד:
-ריכוז הפניות לוועדת ערר.
-יישום החלטות הוועדה.
-רישום פרוטוקולים.
-הכנת הסכמי פשרה ועדכון הסיכומים.

דרישות התפקיד:
השכלה: תיכונית + בגרות מלאה.
כושר התבטאות ויכולת הבנה של מסמכים משפטיים.
ניסיון בהנה"ח.
ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בעבודת מזכירות.
. Office, excelידע בתוכנות -
סובלנות רמת שירותיות גבוהה, עמידה בלחצים, סדר וארגון, אחריות,
יכולת תיאום וסנכרון בין גורמים שונים.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום 14.9.17 בשעה 12:00.


קרא עוד
דירוג מינהלי, 7-9

תיאור התפקיד:
-עוזר/ת למנהל מחלקת נכסים.
-טיפול בפניות ובדואר נכנס ויוצא.
-ניהול המשרד באופן יעיל: תיוק חומרים, איסוף והכנת חומר בהתאם, ניהול לוח פגישות מנהל המחלקה.
-רישום פרוטוקולים.

דרישות התפקיד:
השכלה: תיכונית.
ניסיון בהנה"ח.
ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בעבודת מזכירות.
אינטרנט ומאגרי מידע של הרשות Office, excelידע בתוכנות -
סובלנות ושירותיות גבוהה, סדר וארגון, כושר התבטאות, עמידה בלחצים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום 14.9.17 בשעה 12:00.קרא עוד
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר
היקף משרה: 100%

הגדרת התפקיד:
1. תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
2. ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
3. טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
4. איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
5. הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
6. מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
7. נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
8. עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
9. נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.

תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:
1. השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.
2. ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

3. דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-20.8.17 עד לשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


קרא עוד
תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות, ניהול מערך כספי ביה"ס בניהול עצמי וביצוע מטלות הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהלת בית הספר. כפיפות ארגונית למינהל החינוך.

דירוג: מינהלי
מתח דרגות: 7 עד 11 ( דרגה 11 אישית מותנית בסיום קורס מינהלנ/יות ו/או קורס הנה"ח סוג 1 ו 2).

היקף משרה: %100 משרה

תנאי סף :
1.השכלה ודרישות מקצועיות: עדיפות תינתן לבעלי תעודת בגרות ואו השכלה אקדמאית.
2.עדיפות תינתן לבעלי הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2 ו - או לבעלי ותק של 5 שנים לפחות בביצוע תפקיד זהה או מקביל.
3.חובת השתתפות מלאה כולל סיום בהצלחה של קורס מינהלנים/יות לבתי ספר בניהול עצמי.
דרישות התפקיד:
עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה OFFICE, ברמה גבוהה.
היעדר הרשעה פלילית וכן הרשעה בגין עבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א 2001.
כפיפות ישירה: מנהלת בית הספר.
כפיפות ניהולית: ראשת מינהל החינוך ברשות.
קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-30.7.17 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
קרא עוד
העסקה בדירוג המח"ר 41-43

תיאור התפקיד
-הגדרת מטרות, תכנון אסטרטגי, ארגון וביצוע מדיניות העירייה בנושא קליטה.
-שילוב ותיאום פעילות בקרב עולים חדשים וותיקים מול הרשות.
-פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת וניהול תקציב המחלקה.
-ניהול צוות עובדי המחלקה.

דרישות התפקיד:

השכלה:
-בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. תואר שני יתרון.
עדיפות לבוגרי קורס מנהלי קליטה ברשויות המקומיות.
ידיעת שפה:
-ידיעת השפה הרוסית על בוריה.

ניסיון מקצועי:
-ניסיון מוכח ומוצלח של 3 שנים לפחות בתחום הקליטה.

-כישורים אישיים:
-אמינות ומהימנות אישית, יכולת קבלת החלטות, ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, תיאום ופיקוח, סמכויות ונשיאה באחריות, עמידה בלחץ זמן ובשחיקה, כושר ריכוז וטיפול במספר נושאים במקביל, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, כושר התבטאות בכתב/בע"פ, כושר ניהול מו"מ, יכולת לייצג את הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, קפדנות ודייקנות בביצוע.

דרישות נוספות:
OFFICE יישומי מחשב -שליטה ביישומי

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-6.8.17 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.קרא עוד
העסקה בחוזה בכירים לפי 40-50% ובכפוף לאישור משרד הפנים

כפיפות – מהנדסת העיר/ראש מינהל תשתיות וביצוע

תיאור התפקיד:

• מעקב לאחר יישום החלטות והנחיות, ניהול מערך בקרה על לוחות זמנים.
•אחראי/ת על מעקב ובקרה על התקדמות פרויקטים, ניצול תקציבים, הכנת דיווחים.
•ניהול מערך היועצים בהתאם לנוהל מתן שירותי הנדסה לרשויות המקומיות.
•ריכוז הזמנות לספקים ויועצים. קשר עם גורמי חוץ, צוותי יועצים, קבלנים, ספקים ויועצים.
•הכנת החומר לישיבות הנהלה, ועדות מקצועיות, השתתפות בעבודת צוותי גיבוי להכנת תוכניות עבודה רב שנתיות ושנתיות.
•מעקב לאחר הגשת בקשות וקבלת ההרשאות התקציביות במסגרת קולות קוראים של משרדי הממשלה ו/או מגורמים אחרים.
•מעקב לאחר עמידה בלוחות זמנים בתכנון וביצוע פרויקטים עירוניים.
•טיפול בנושאים תקציביים, קבלת אישורים, עמידה בדרישות גורמים מממנים.
• תיאום וממשק עם גורמי חוץ כגון משרד הבינוי והשיכון, משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ו/או משרדים רלוונטיים אחרים.
•תיאום וממשק עם גורמים פנימיים בעירייה כגון גזברות, מינהלי חינוך, רווחה, תפעול ומחלקות אחרות. השתתפות בישיבות תיאום.
•ניהול תיקי הפרויקטים מתחילת התכנון ועד לסיום העבודות בשטח.
•גיבוש והטמעת נהלי עבודה.
• ניהול ארכיון.

תנאי סף:
ניסיון של 5 שנים לפחות בקידום פרויקטים הנדסיים ומערכות ביצוע בהיקפים גדולים.
ניסיון מוכח במעקב וקידום פרויקטים, ובקרה על עמידה בלו"ז ובתקציבים.

השכלה:
מהנדס/הנדסאי בתחום בניה ותשתיות/אדריכלות /תעשיה וניהול/אלקטרוניקה/
מערכות מידע.

כישורים נדרשים:
• יכולת ניהול וארגון משימות מורכבות
• יכולת הובלת עבודת צוות והנעת עובדים וקבלנים
• יכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ
• ידע בשימוש בתוכנות OFFICE ותוכנות עזר אחרות.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-13.8.17 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

קרא עוד
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד