דרושים

היקף משרה – 100%
שכר- דירוג ודרגה או בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות – מנכ"ל העירייה
תיאור התפקיד:
הפקת אירועים מרכזיים בעיר בתחום התרבות והאירועים.
הקמה וליווי מיזמים תרבותיים בעיר.
הפקת הטקסים והאירועים הרשמיים בעיר.
קידום, טיפוח ועידוד יצירה מקומית.

תחומי אחריות:
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות הרשות בנושא אירועים עירוניים.
ניהול ותפעול מכלול האירועים והפעילויות המוצעים לתושבי העיר.
פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף.
גיבוש אסטרטגיה ובניית תכניות עבודה שנתיות של האגף.

תנאי הסף-
השכלה:
בעל תואר אקמ דמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל,
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
השע"ג- 2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר
3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
עבור טכנאי רשום: שבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

ניסיון ניהולי:
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

מאפייני העשייה הייחודיים לתפקיד:
ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.6.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il . נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
2/06/2020
העסקה בחוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף משרה – 100%
כפיפות- מהנדסת העיר/הוועדה

תיאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הועדה המקומית בתחומי המידע והרישוי.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים וליווי תהליך הבניה.
טיפול בפניות יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
גיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
אחראי/ית על מתן מידע תכנוני.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.

הכשרה:
מהנדס/ת אזרחי רשוי/ה, אדריכל/ית רשוי/ה - בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי – ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בועדה מקומית.
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטי תכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות
גישה שירותית
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה, אופיס, אוטוקד, ארקויו וכד'..

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 16.3.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
1/03/2020
היקף משרה- 100%
העסקה לפי חוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות: מנכ"ל העירייה

תיאור התפקיד:
ריכוז וטיפול בענייני התפעול והאכיפה השוטפים,
בניית תוכניות עבודה וכתיבת נהלים לאגפי ומחלקות המינהל השונים.
הכנת תקציב שנתי בהתאם לנתונים וזיהוי צרכים.
מעקב אחר תוכניות העבודה והנהלים יישומם והטמעתם במינהל.
בקרה ופיקוח על מערך העבודות השוטפות בעיר (ניקיון, אחזקה,
פינוי אשפה, תברואה, גינון, רכב, פיקוח, רשות החניה).
תיאום וסנכרון בין האגפים והמחלקות השונות במינהל והעירייה.
פיקוח על עבודות קבלניות בהיקפים שונים ובקרה על צוות העובדים במינהל.
ניהול תחום הביטחון בשוטף ובאירועים עירוניים.

כישורים נדרשים:
השכלה-
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
או – הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים
המוסמכים, התשע"ג-2012.
או- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או – אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל,
שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות
שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי-
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בתחום
העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום, שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

ניסיון ניהולי-
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
ניסיון פיקודי מבצעי מוכח (לפחות 4 שנים).
ניסיון מוכח בניהול ובקרה תקציבית בהיקפים גדולים.
יכולת וניסיון מעשי בניהול עבודת מטה וצוות עובדים.
רצוי ניסיון ניהולי ברשות מקומית בתפקיד ניהולי בכיר.
יכולת תכנון, ארגון, תיאום פיקוח ובקרה.
יכולת טיפוח יחסי אנוש תקינים.
ידע וניסיון בעבודה עם מחשב ותוכנית אופיס.
ניסיון מוכרח בעבודה ובניהול קבלנים.
זמינות מלאה לעבודה כולל סופ"ש וחגים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 16.3.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
1/03/2020
היקף משרה 100%, דירוג מינהלי 6-8
כפיפות: מנהל מחלקת רכב

רישיון מכונה ניידת – חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים.
רישיון עד 12 טון – חובה. תינתן עדיפות לנהג מחפרון, שופל ובובקט.
השכלה תיכונית של 10 שנות לימוד.
התמדה, כושר, נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.
עבודה בחגים ושבתות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.2.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
5/02/2020
היקף משרה – 50%
דירוג – חינוך ונוער
כפיפות – ראש מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה.
איתור ומניעת נשירה של התלמידים.
טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים.
ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת.
ייעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות-
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים במשרד החינוך. עדיפות לתואר אקדמי בתחומי חינוך, ייעוץ או חינוך מיוחד.
או – הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או – אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
בעל תעודת הוראה.


דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי.
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל – הוראה בבית ספר במשך שלוש שנים לפחות
או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך חמש שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור הנדסאי רשום – הוראה בבית ספר במשך ארבע שנים לפחות או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך שש שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור טכנאי רשום – הוראה בבית ספר במשך חמש שנים לפחות או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך שבע שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
רישום פלילי - היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין
במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.
רישיון נהיגה – בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.2.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
5/02/2020
היקף משרה 100% דירוג מנהלי, מתח דרגות 5-7
כפיפות – מנהל שפ"עתיאור התפקיד:
עובד באחד מהצוותים באגף שפ"ע,
נדרש לעבודה פיזית הכוללת תחזוקת תמרורים, כבישים, פארקים וכו...
דרישות התפקיד:
נכונות לעבודה פיזית מאומצת.
ידע טכני בסיסי.
לפחות 10 שנות לימוד.
רישיון נהיגה ב' – חובה.
עדיפות לרישיון c1- עד 12 טון.
יכולת עבודה בצוות.
ניסיון בתחום המסגרות, תשתיות ושיפוצים-יתרון.
יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום ה11.2.2020 בשעה 12:00.
קרא עוד
תיאור התפקיד:סיוע לרופא הווטרינרי העירוני בכל תחומי אחריותו.
-אכיפת חוקי העזר העירוניים ורישום דוחות.-לכידת בעלי חיים משוטטים.-טיפול בבעלי חיים נושכים.-איתור וזיהוי כלבים אבודים.-טיפול במטרדי בעלי חיים.-עבודה מול קהל.-עבודה מול המוקד העירוני.-עבודה עם עמותות בעלי חיים.-ביצוע תורנות כוננות בלילות , בסופי שבוע וחגים.-סיוע במטלות משרדיות.
קרא עוד
16/01/2020
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר – 39-41
כפיפות – ראשת מינהל קשרי קהילה

תיאור המשרה:
ניהול תחום הקהילות בעיר (במסגרת מיזם עיר שווה) ואחריות כוללת להפעלתו ברמה העירונית.
הובלת ועדת ההיגוי העירונית בתחום קהילות תוך יצירת פלטפורמה עירונית לקידום, פיתוח ועידוד יזמות קהילתית ואקטיביזם בקרב התושבים.
בניית מסגרת מענים מלאה ועוטפת בשיתוף פעולה מלא עם קשרי קהילה, מנהל אגף צעירים, מנהל היחידה הקהילתית, , המתנ"ס וגופים נוספים ברשות.
פיתוח הידע ותיעוד הידע המפותח במסגרת המיזם .
יצירת שותפויות עם ארגונים חברתיים בשכונות.
ניהול, מעקב, בקרה ודיווח תקציבי כולל לפרויקט.
ניהול קמפיינים שכונתיים.
הובלת בניית תכנית עבודה שנתית בשכונות:
-קידום/חיזוק שותפויות בין בעלי התפקידים הרלוונטיים בעיר לקידום השכונות.
ארגון, הנחייה והנעת התושבים בשכונות לקידום תהליכים קהילתיים-חברתיים בשכונה.
-ניהול וליווי מקצועי שוטף של הפרלמנטים השכונתיים ובנייתם כקהילות.
-ליווי, תמיכה והנחיית יזמים קהילתיים שכונתיים, הסרת חסמים בקידום המיזם.
-בניית תכנית הכשרה ופיתוח כלים מקצועיים לחברי הפרלמנט ולפעילים מובילים.

דרישות סף:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
ניסיון בהנחיית קבוצות
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים מערכתיים ועירוניים, לרבות ניהול עובדים ותקציבים.
ניסיון של שנתיים לפחות בליווי והנחייה של מתנדבים.
ניסיון בפיתוח שותפויות עם רשויות מקומיות / משרדי ממשלה / פילנתרופיה / ארגוני חברה אזרחית.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

דרישות נוספות:
היכרות עם עולם הקהילות, חברה אזרחית ופיתוח קהילתי-שכונתי- יתרון
עבודת צוות ויחסי אנוש טובים, פתיחות ללמידה וגמישות
ייצוגיות ויכולת דיבור מול קהל
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
ניסיון בפיתוח תכני הדרכה.
שליטה ביישומי מחשב.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 2.2.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/01/2020
תנאי העסקה: דירוג מנהלי 5-8
כפיפות: ראש מנהל תפעול ואכיפה

תיאור התפקיד:
בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה.
שמירה על הסדר הציבורי.
יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וייצוגיות מול התושבים.
אסרטיביות בעת מילוי התפקיד.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
עבודה כוללת שבתות וחגים.
יכולת תפקודית בעת אירועי ביטחון.
התחייבות לעבודה במשרה מלאה עם שעות נוספות עד 6 ימי עבודה בשבוע.

תנאי סף:
12 שנות לימוד (עדיפות לבגרות מלאה).
שרות צבאי (עדיפות לשרות קרבי).
שפות, עברית ברמה גבוהה.
הכרות עם תוכנות ה- Office
רישיון נהיגה בתוקף.
ללא עבר פלילי.
העבודה מיועדת למעוניינים להשתלב בשיטור העירוני ופיקוח

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 26.1.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
8/01/2020
כפיפות ארגונית- ראש מינהל רווחה
היקף משרה: 100%
טווח דרגות- י'- ז'
תנאי העסקה- דירוג עו"ס.

תיאור התפקיד- עובד סוציאלי בתחום המשפחות.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.

דרישות התפקיד:
השכלה- תואר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום.

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 19.1.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
2/01/2020
כפיפות ארגונית- ראש מינהל רווחה.
היקף משרה: 100%
טווח דרגות- י'- ז'
תנאי העסקה- דירוג עו"ס.

תיאור התפקיד- עובד סוציאלי בתחום הקשישים.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.
קשר עם גורמי טיפול ומשיקים בקהילה.

דרישות התפקיד:

1.השכלה- תואר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
2.דובר השפה הרוסית
3.ניסיון בתחום הטיפול בקשישים.

כישורים אישיים:

1.אמינות ומהימנות אישית.
2.יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
3.יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
4.בעל יוזמה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 19.1.2020בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
2/01/2020
דירוג המח"ר, דרגות 41-43
כפיפות – ראש מינהל תפעול ואכיפה/ מונחה מקצועית ע"י האגף לחופי רחצה, משרד הפנים
היקף משרה - 100%

תיאור התפקיד:
ניהול תקציב אתרי הרחצה.
ניהול צוות עובדי הרחצה
הסדרת הרחצה בים, באמצעות ייזום חוקי עזר עירוניים בתחום.
בקרה על שילוט בחופי רחצה, בהתאם לנוהל שילוט הנחיה ובטיחות בחופי הרחצה.
הכנת דוחות הנוגעים להפעלת חופי הרחצה המוכרזים.


תנאי סף:

השכלה
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג 2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכלל,
שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) או בעל ניסיון מקצועי כפי שהוצג בהמשך.

הכשרות מקצועיות
בהתאם לצו הסדרת מקומות רחצה (סדרים ואיסורים במקומות רחצה מוכרזים),
התשע"ו-2016, מנהל החופים יחויב לסיים הכשרת מנהלי חופים בתוך שנה מיום מינויו.
ניסיון מקצועי-
לא נדרש, למועמד בעל תואר אקדמי.
אם למועמד אין תואר אקדמי, נדרש ניסיון של לפחות 5 שנים כמציל.

ניסיון ניהולי
3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה או מנהל תחנת הצלה או מנהל קטע ים
או כמציל ראשי.

דרישות נוספות:
עבודה בשבתות וחגים
שפות – בהתאם לצורך.
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה office.

מאפייני העשייה הייחודים:
שעות עבודה מרובות ועבודה תחת לחץ בעונת הרחצה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.12.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
9/12/2019
4/08/2019
היקף משרה – 100%
תנאי העסקה: דירוג המח"ר 39-41
כפיפות: ראשת מינהל קשרי קהילה
תיאור התפקיד:
אחראיות לטיפול ומעקב על הקשר עם התושבים.
טיפול בפניות הציבור.
קיום קשר שוטף עם הקהילה והתושבים, בכתב, בע"פ ובמדיה.
קידום והובלת פרויקטים של האגף.ליווי עבודות ופרויקטים, כגון: "המטרונית".
קרא עוד
20/11/2019
היקף משרה – 100%
תנאי העסקה: דירוג עובדי חינוך ונוער
כפיפות: ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
יכולת ניהול מסגרת , תוך יצירת קשר עם שותפי התפקיד: הורים, צוות בית ספר וגורמי רווחה.
יכולת ניהול והובלת צוות קטן של עובדים ומתנדבים.
העבודה בעיקרה בשעות אחר הצהריים ועד הערב. לעיתים גם בשעות הבוקר . בחופשות בית ספר - עבודה בבוקר.
אחריות על פעילות שוטפת של הילדים במועדוניות, בניית תכניות אישיות לקידום הילדים , בניית סדר יום מיטבי לילדים בשעות הפעילות.
קשר שוטף עם שותפי התפקיד: רווחה, צוות בית ספר, מחלקת חינוך בעירייה ומנחת המועדונית מטעם משרד החינוך.

תנאי סף:
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה + תעודת הוראה.
ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בעבודה עם ילדים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 20.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/11/2019
דרוג עו"ס, דרגה: ח'-ו', בכפוף לאישור משרד הרווחה.
50% משרה (3 ימי עבודה לפחות).
כפיפות: למנהל המחלקה או למי שהוסמך על ידו.

תיאור המשרה:
אחראי למתן שרות מקצועי מוגדר לאוכלוסייה בעלת בעיות חריפות ומורכבות בתחום חיי המשפחה והנישואין - שרות המחייב מומחיות ספציפית והניתן בצורה מתוכננת, שיטתית ולפרק זמן מוגדר.
אחראי על הקשר עם ראשי הצוותים השכונתיים במחלקה לגבי ההפניה והטיפול בפונים תוך קיום מעקב לפי הצורך.
מחזיר את הפונה אחר הטיפול בשט"י להמשך טיפול למדריך/ראש צוות.
מייעץ למדריכים/ראשי צוותים ולעובדים אחרים בהתאם לצרכיהם בתחום התמחותו.
אחראי לתכנון, לארגון, לביצוע ולהערכת פעילותו בשט"י.

דרישות המשרה:
עובד סוציאלי בעל תואר שני בעבודה סוציאלית (בתחום טיפול זוגי משפחתי).
סיים התמחות בטיפול זוגי ומשפחתי.
ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
עדיפות לדובר השפה הרוסית.
ניסיון בהנחיית קבוצות – יתרון.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
דירוג חינוך ונוער
היקף משרה – 50% משרה
כפיפות – ראש מינהל הרווחה


תיאור התפקיד
איתור וסיוע לבני נוער במצבי סיכון ומצוקה.
עבודה בצוות רב מקצועי.
עבודה בשעות לא שגרתיות.


דרישות
12 שנות לימוד.
יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצירת קשר מידי וספונטני.
כריזמה ויכולת הנעת בני נוער.
יכולת עבודה מאומצת ויצירתית.
גמישות ויכולת התאמה לצרכי הנוער.
יוזמה ויכולת עבודה בצוות.
ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון.
עדיפות לבעלי ניסיון והכשרה בעבודת רחוב.
יתרון לדובר השפה הרוסית.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
דרוג עו"ס- דרגה י'
היקף משרה- 75%
כפיפות- ראש מינהל הרווחה

תיאור התפקיד
איתור בני נוער בסיכון
טיפול בבני הנוער, תוך בניית תוכנית התערבות מערכתית.

דרישות
תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
ניסיון בעבודה עם בני נוער.
יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.
עדיפות לדובר השפה הרוסית

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
העסקה – חוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל אגף תכנון ורישוי


מהות התפקיד
קידום התכנון וליווי הביצוע של פרויקטים: בנייה ציבורית ופיתוח המרחב הציבורי ;
קידום התכנון העירוני: תכניות סטטוטוריות, תכניות אב, הנחיות מרחביות ומסמכי מדיניות,
ליווי והנחיית תהליכי פיתוח ועיצוב עירוני, התחדשות עירונית, שימור, בקרה אדריכלית לרישוי.
ייצוג מנהל הנדסה בפורומים פנימיים בעירייה, וייצוג העירייה בפורומים חיצוניים.

ידע והשכלה נדרשים
תואר אקדמי באדריכלות שנרכש במוסד מוכר.
אדריכל רשום עפ"י חוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח – 1958. עדיפות לאדריכל רשוי.
היכרות עם תוכנות תיב"מ ייעודיות ו - OFFICE.

ניסיון וכישורים נדרשים
ניסיון מקצועי - 4 שנים לפחות בתחום התכנון והבניה.
ניסיון ניהולי - שנתיים בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

כישורים נדרשים -
התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות. יכולת ירידה לפרטים ובד בבד ראיית המכלול.
התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים ועבודה בתנאי לחץ.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובע"פ בשפה העברית ידיעה טובה של השפה האנגלית.



קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 11.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
24/10/2019
75% משרה – משרה זמנית

תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
23/10/2019
העסקה לפי דירוג המח"ר, דרגה 39-41
כפיפות – מנהל הקונסרבטוריון העירוני
היקף משרה – 100%

הגדרת התפקיד:
תכלול עבודת אדמיניסטרציה ותפעול של הקונסרבטוריון העירוני בעיר עכו.
היקף משרה – מלאה.
במסגרת התפקיד יבצע מנהל התפעול את כלל המשימות הבאות:
ניהול והפעלה של המשרד הראשי, תפעול צוות ניקיון ואב-בית, ניהול מצאי ציוד ואחזקה, ריכוז פעולות רכש, ריכוז ביטוח מבנה ותכולה, ניהול תקציב- ניהול התקציב, מימוש החלטות, מעקב ביצוע, מעקב אחר ביצוע תכנית עבודה.
מערך וניהול קשר עם תורמים: תקשורת רציפה, שימור תורמים, דיווח לגורמי מימון ומעקב אחר תקבולים מהם. גיוס כספים.
ניהול מבנה- שימוש בחדרים, ניהול האולם, השכרות אולם וחדרים.
כנסים ואירועים- פיקוח על ארגון, ציוד, משתמשים, תשלום.
שיווק ופרסום אירועי הקונס'.

תנאי סף:
תואר ראשון בתחומי: חינוך, מינהל , משאב-אנוש, ארגון.
ניסיון של לפחות 4 שנים בתחום התפעול והאדמיניסטרציה בחברות ואו ארגונים.
ניסיון, היכרות וידע בתחומי התוכן של הקונסרבטוריון- יתרון.
יכולת ניהול והפעלה של עובדים, ספקים, תורמים וגורמי חוץ.
ידע והיכרות עם מערכות וסביבות עבודה טכנולוגיות-חובה.
אנגלית דיבור וכתיבה ברמה טובה- חובה !

תכונות נדרשות:
תקשורת בין אישית מעולה, יכולת עבודת צוות.
חריצות, יעילות ויצירתיות.
סדר וארגון.
גמישות, יכולת הקשבה ומו"מ.
אסרטיביות ניהולית.
ראית מיקרו ומקרו.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 27.10.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
6/10/2019
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד