דרושים

תיאור התפקיד:
כפיפות: קב"ט רשותי/ רכז חירום
היקף משרה: 100%
דירוג – מינהלי 6-9

דרישות התפקיד:
עבודה פיזית (אחזקה שיפוצים).
עבודה מול גורמים עירוניים וגורמי חוץ (פקע"ר, רח"ל, משטרה) וכו'.
תודעת שירות.
סדר וארגון.
יוזמה, מקצועיות, אחריות, לויאליות
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.

תנאי סף:
12 שנות לימוד, בגרות מלאה.
שליטה בתוכנת אופיס.
רישיון קטנוע – חובה.
ללא עבר פלילי.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
17/07/2019
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.
תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:

השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
16/07/2019
טווח דרגות- י'- ז'
תנאי העסקה- דירוג עו"ס.

תיאור התפקיד- עובד סוציאלי בתחום המשפחות.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.

כפיפות ארגונית- ראש מינהל רווחה.

היקף משרה: 100%

דרישות התפקיד:

השכלה- תואר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
דובר השפה הערבית
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום.

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
15/07/2019
היחידה: הלשכה המשפטית
תואר המשרה: ממונה תחום – נזיקין ותובע עירוני
דרגת המשרה ודירוגה: חוזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות א1-א2, א3 דרגה אישית לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א3
היקף העסקה: 100% משרה

תיאור תפקיד:
ביצוע המשימות המשפטיות המוטלות עליו במסגרת תפקידו בכפוף להנחיות היועצת המשפטית. יישום מדיניות התביעה של העירייה וניהול ההליכים המשפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה בהליכים/נושאים משפטיים בתחום הנזיקין בהתאם להנחיות היועצת המשפטית. רפרנט העירייה מול עוה"ד החיצוניים המייצגים את העירייה בתביעות הנזיקין, לרבות פיקוח וניהול. מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה בהתאם להנחיות היועצת המשפטית. יישום מדיניות התביעה של העירייה, ייצוג העירייה וניהול הליכים משפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי - שנתיים ניסיון מקצועי בתחום המשפט האזרחי.
ניסיון מקצועי בתחום המשפט הפלילי / מוניציפאלי - יתרון.
ניסיון ניהולי - לא נדרש
דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.
מאפייני העשייה
הייחודיים בתפקיד: ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות: כפיפות ליועצת המשפטית לעירייה ולממונה הישיר בלשכה המשפטית.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
15/07/2019
כפיפות- ראש מינהל הרווחה

היקף משרה- 100%

דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י'א-ט')

תיאור המשרה:
אחראי על איתור ויצירת קשר עם נערות הנמצאות במצבי משבר ומצוקה.
מטפל בנערות פרטניות ו/או קבוצתיות במטרה לשפר את תפקודן האישי, משפחתי וחברתי.
מקיים קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה, הכל בהתאם לצרכי הנערה.
מקיים קשר עם משפחת הנערה.
במידה וקיים צורך, מפנה את הנערה למסגרת חוץ ביתית ושומר על קשר עם הנערה, עם משפחתה ועם המסגרת אליה הופנתה.
מייעץ לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם נערות.
מנהל רישום מקצועי ומפורט על עבודתו ופעולותיו לגבי כל מקרה ומקרה ומדווח לממונים עליו כנדרש.
משתתף בוועדות ובדיונים הרלוונטיים לנושא בתאום ובהנחיית הממונים עליו.

דרישות המשרה:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום המגדר ו/או גיל ההתבגרות.
המתקבלים לתפקיד יחויבו לעבור קורסים והשתלמויות הקשורים לתפקיד.
השתתפות בקורסים ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בכל החובות מהווים תנאי להמשך העסקתו של העובד כעו"ס נערה במצוקה.
עבודה בשעות גמישות, גם אחה"צ.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
3/07/2019
כפיפות: ראש מינהל הרווחה

היקף משרה- 75%

דרוג- דרגה י' לפי דרוג עו"ס

תיאור התפקיד:
איתור בני נוער בסיכון
טיפול בבני הנוער, תוך בניית תוכנית התערבות מערכתית.


דרישות:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
ניסיון בעבודה עם בני נוער.
יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.
עדיפות לדובר השפה הרוסית


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
3/07/2019
100% משרה

תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 14.7.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
25/06/2019
תיאור התפקיד:
יישום תכניות לפיתוח ואחזקה שוטפת של שטחי גינון ברחבי העיר.
שתילת צמחים ואחריות על היקלטותם.
עיבוד הקרקע.
ריסוס, השקיה, זיבול ודישון, גיזום וכדומה.

דרישות התפקיד:
השכלה: בוגר/ת לפחות 10 שנות לימוד, עדיפות לבעלי תעודת הסמכה לגינון, סוג 1.
רצוי ניסיון בעבודות גינון.
יכולת עבודה בצוות, כושר התמדה, שקדנות, יכולות טכניות, סדר וניקיון.
נכונות ויכולת עבודה בכל תנאי מזג אוויר.
בריאות תקינה, יכולת לעבודה פיזית מאומצת.
רישיון נהיגה – יתרון.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 7/7/19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
19/06/2019
תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפות העברית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 30.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



קרא עוד
13/06/2019
העסקה – דירוג מינהלי, דרגה 7-9
כפיפות – מנהלת אגף הנכסים
היקף משרה – 100% משרה

תיאור התפקיד:
טיפול בנכסי העירייה הכולל בין השאר:
ריכוז וטיפול בכל ביטוחי העירייה לרבות, קבלת חוות דעת למכרזים, ביטוחי רכבים, מבנים, חבות מעבידים, ביטוחי צד ג', אחריות מקצועיות, תאונות אישיות תלמידים ועוד.
ריכוז החומר הנדרש לניהול שוטף של הנכסים העירוניים "ספר הנכסים" בהתאם להוראות הממונה.
ריכוז החומר הנדרש לוועדת הקצאות, הכנת הפרוטוקול בישיבות ומעקב ביצוע לרבות פרסומים ועדכון הפונים.
ניהול מאגר מידע ממוחשב של נכסי העירייה.
מעקב אחר תשלום שכ"ד משוכרים ותשלום המע"מ.
מעקב תשלומים מול החברה הכלכלית.
טיפול מול רשות מקרקעי ישראל הכולל בין השאר – הכנת מסמכים הנדרשים לחתימה על הסכמי עבודה.
השכלה:
תיכונית עם בגרות מלאה, יתרון תעודה סוג 3 בהנהלת חשבונות.
תנאי סף:
ניסיון מקצועי בתחום הביטוחים של לפחות 5 שנים.
דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמת שפת אם.
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-office, תוכנות ניהול ורישוי בוועדה המקומית
עדיפות לבעל/ת ידע וניסיון בתוכנות: GIS
מאפייני עשייה ייחודים בתפקיד:
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
יחסי אנוש טובים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
יכולת סדר וארגון.
כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
ביצוע משימות רב מערכתיות.
עבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 30.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/06/2019
היקף משרה – 50% משרה
דירוג: פסיכולוגים, דרגה – 37-42
כפיפות – מנהלת השירות הפסיכולוגי, מינהל החינוך


תיאור התפקיד:
-עבודה בגני ילדים, בתי ספר וחטיבות ביניים.
-מוכר להתמחות.

תנאי סף:
-מס' רישיון בפסיכולוגיה מטעם משרד הבריאות.
ללימודים בחו"ל, נדרש אישור לתחילת עבודה ללא לימודי השלמה בפסיכולוגיה חינוכית.
על הלומדים בחול, לצרף גם סיליבוס תואר שני כולל רשימת קורסים וציונים.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 30.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
13/06/2019
היקף משרה – 100%
כפיפות – מהנדסת העיר
העסקה בחוזה אישי, בכפוף לאישור משרד הפנים

מהות התפקיד
קידום התכנון וליווי הביצוע של פרויקטים של בנייה הציבורית ופיתוח המרחב הציבורי ,
קידום התכנון העירוני: תכניות סטטוטוריות, תכניות אב, הנחיות מרחביות ומסמכי מדיניות,
ליווי והנחיית תהליכי פיתוח ועיצוב עירוני, התחדשות עירונית, שימור, בקרה אדריכלית לרישוי וכיו"ב,ייצוג מנהל הנדסה בפורומים פנימיים בעירייה, וייצוג העירייה בפורומים חיצוניים.

ידע והשכלה נדרשים
בעל תואר אקדמי באדריכלות שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים, לפי חוק המהנדסים והאדריכלים,
תשי"ח-1958.

ניסיון וכישורים נדרשים
ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, בתחום התכנון והבנייה.
ניסיון בתכנון אדריכלי של מבני ציבור ופיתוח המרחב הציבורי - יתרון

כישורים נדרשים
התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות. יכולת ירידה לפרטים ובד בבד ראיית המכלול.
התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים ועבודה בתנאי לחץ.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובע"פ בשפה העברית


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
22/05/2019
תנאי העסקה: דירוג מנהלי 5-8
כפיפות: ראש מנהל תפעול ואכיפה

תיאור התפקיד:
-בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
-בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה.
-שמירה על הסדר הציבורי.
-יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וייצוגיות מול התושבים.
-אסרטיביות בעת מילוי התפקיד.
-עבודה בשעות לא שגרתיות.
-עבודה כוללת שבתות וחגים.
-יכולת תפקודית בעת אירועי ביטחון.
-התחייבות לעבודה במשרה מלאה עם שעות נוספות עד 6 ימי עבודה בשבוע.
תנאי סף:
-12 שנות לימוד (עדיפות לבגרות מלאה).
-שרות צבאי (עדיפות לשרות קרבי).
-שפות, עברית ברמה גבוהה.
-הכרות עם תוכנות ה- Office
-רישיון נהיגה בתוקף.
-ללא עבר פלילי.
העבודה מיועדת למעוניינים להשתלב בשיטור העירוני ופיקוח


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/05/2019
היקף משרה – 100%
דירוג מינהלי, דרגה 8+-6
כפיפות – סמנכ"ל העירייה


תיאור התפקיד:
-ארגון וסידור הארכיון ברשות.
-קבלת קהל ומתן מענה.
-סיוע בתחזוקת בניין העירייה.


תנאי סף:
-לפחות 12 שנות לימוד – יתרון.
יתרון.office- היכרות עם תוכנת ה-
-רישיון נהיגה בתוקף.
-נכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/05/2019
היקף משרה – 100%
דירוג מינהלי, דרגה 6-8
כפיפות – מנהל אגף רישוי עסקים ותברואה

תיאור התפקיד:
-עבודה בנושא לחימה במזיקים בשטחים פתוחים.
-איסוף ופינוי אשפה ממקומות ריכוז ייעודיים מחצרות בתים ושטחי ציבור בתחום הרשות.
-ריקון פחי אשפה ועזרה בניקוי משאית האשפה בסיום יום העבודה.
-עבודה בסביבה לא נוחה.
-עבודה הכרוכה במאמץ פיזי.
-חשיפה לגורמים העלולים להוות סיכון פיזי (זיהום, חשיפה לחיידקים).


תנאי סף:
-רישיון נהיגה בתוקף.
-עברית ברמה טובה.
-נכונות לעבודה מאומצת ובסביבת עבודה לא נוחה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/05/2019
היקף משרה – 100% משרה
דירוג מינהלי, דרגה 6-8
כפיפות – ראש מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
-ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לחשבות מינהל החינוך.
-הקלדה וניהול מסמכים.
-טיפול בדואר.
-הפקת דוחות כגון: שכר, תרומות.
-מענה טלפוני.

תנאי סף:
-תעודת בגרות מלאה.
-ניסיון של לפחות שנתיים עם מערכות וסביבת עבודה ברשות המקומית.
-היכרות עם יישומי מחשב ותוכנות- מטרופולינט, מל"מ, גזברות, הנהלת חשבונות.
-נכונות לעבודה בתנאי לחץ ובשעות לא שגרתיות.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/05/2019
75% משרה
דירוג המח"ר, דרגה 36-39
כפיפות – מנהלת הספרייה העירונית

תיאור התפקיד:
-מתן שירות לציבור והנגשת עולם הקריאה והספרות.
-יוזמה ויכולת לפתח שירותים חדשים.
-ידע/ניסיון בארגון פעולות לעידוד הקריאה.
-פעילות לילדים, שעות סיפור וסדנאות יצירה.


תנאי סף:
-בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרנות או המידענות.
או סיים בהצלחה לימודי תעודה אקדמית בתחום הספרנות או המידענות.
או בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ וסיים בהצלחה לימודי ספרן מורשה.
-ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה בספרייה עירונית ו/או ספרייה במוסד אקדמי.
-ידע בהפעלת מערכות ממוחשבות בספריה.
-אנגלית ברמה טובה.

תכונות נדרשות לתפקיד:
-תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, חריצות, יזמה ומעוף,
כושר למידה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
-תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת): יכולת קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/05/2019

כפיפות – מהנדסת העיר

היחידה
האגף להתחדשות עירונית

תואר המשרה
מנהל/ת האגף להתחדשות עירונית

היקף משרה
100% משרה (=42.5 ש"ש)

דירוג ומתח דרגות
חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תקופת העסקה
3 שנים, בכפוף למימון משרד הבינוי והשיכון

תיאור המשרה
ניהול המנהלת הרשותית להתחדשות עירונית

עיקרי התפקיד
ייזום, הובלה וניהול תהליכי התחדשות עירונית, ובכלל זה מיזמי פינוי בינוי, תמ"א 38 ועיבוי
ניהול מכלול הפעילויות התכנוניות בתחום ההתחדשות העירונית
ניהול תקציב המנהלת להתחדשות עירונית וגיוס משאבים
עריכת תכנית עבודה שנתית לפעילות המנהלת
ליווי התושבים בהליכים מול יזמים וגורמי תכנון ורישוי ברשות ועריכת תכניות שיתוף ציבור והסברה
תיאום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית מול גורמים מתאימים ברשות, במשרדי ממשלה ובוועדות תכנון ובניה
ניהול והנחיית צוות עובדי המנהלת להתחדשות עירונית
קבלת קהל וטיפול בפניות תושבים ויזמים
ליווי וקידום היתרי בניה בנושא התחדשות עירונית והסכמים בנוגעים לקידום פרויקטים בשלבי בתכנון והביצוע
טיפול בממשקים בין תושבי העיר, היזמים וגורמי הרשות
הכנת דיווחים כנדרש על ידי משרדי הממשלה השונים ובכלל זה משרד הבינוי והשיכון
ניהול תהליכי התקשרות ועבודה עם יועצים חיצוניים
ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע"פ צרכי הרשות והנחיות הממונה

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או, הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או, תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או, אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, 6 שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
עדיפות תינתן לבעלי תואר אקדמי באחד או יותר מהתחומים הבאים:
גיאוגרפיה, תכנון ערים, אדריכלות, כלכלה, ראיית חשבון, מינהל עסקים, הנדסת תעשייה וניהול, משפטים, מדעי המדינה, פוליטיקה וממשל, עבודה סוציאלית.

ניסיון:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל:
חמש שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול כללי, ניהול פרויקטים בהיקפים גדולים,
ניהול כ"א ומשאבי אנוש, ניהול נושאים מוניציפאליים, הובלת תהליכים אסטרטגיים, ניהול פרויקטים בתחום התכנון והבניה.

עבור הנדסאי רשום:
6 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול כללי, ניהול פרויקטים בהיקפים גדולים, ניהול כ"א ומשאבי אנוש, ניהול נושאים מוניציפאליים, הובלת תהליכים אסטרטגיים, ניהול פרויקטים בתחום התכנון והבניה.

עבור טכנאי רשום:
7 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול כללי, ניהול פרויקטים בהיקפים גדולים, ניהול כ"א ומשא"ב,
ניהול נושאים מוניציפאליים, הובלת תהליכים אסטרטגיים, ניהול פרויקטים בתחום התכנון והבניה.

ניסיון ניהולי:
ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

דרישות מקצועיות:
ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Excel, Power Point)
עדיפות תינתן לבעלי/ות ידע מוכח בתחום התכנון וההתחדשות העירונית

כישורים אישיים
כושר מנהיגות ויכולת הוקרא עוד
15/05/2019
תאור המשרה: עו"ד מחליף - ניהול תחום הנכסים וחופש המידע
דרגת המשרה ודירוגה: דרוג משפטנים, דרגה ב- א2
היקף העסקה: 100%
תיאור תפקיד: עו"ד ממלא מקום לניהול תחום הנכסים וחופש המידע (מחליף בתקופת חופשת לידה, 3 חודשים ועד שנה).

עיקרי התפקיד:
א. יעוץ משפטי למחלקת הנכסים;
ב. יעוץ משפטי לממונה חופש המידע;
ג. ייצוג העירייה בערכאות בהתדיינויות משפטיות בתחום הנכסים ו/או חופש המידע;
ד. ביצוע כל מטלה משפטית נוספת, בהתאם להנחיות היועמ"ש לעירייה.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות:
השכלה – תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון:
תנאי סף - שנתיים ניסיון כעו"ד בתחום הנכסים/מקרקעין.
ידע וניסיון בתחום חופש המידע - יתרון

דרישות נוספות:
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-Office ותוכנות מאגרי מידע משפטי
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: ניהול הליכים משפטיים מורכבים;
ייעוץ משפטי שוטף ואינטנסיבי למחלקות העירייה;
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות: היועצת המשפטית של העירייה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-19.5.19 בשעה 12:00. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחדקרא עוד
6/05/2019
העסקה-דירוג המח"ר/הנדסאים/טכנאים
דרגה – 39-41
היקף משרה – 100%
כפיפות – ממונה על הבטיחות במוסדות חינוך

תיאור תפקיד:

קידום נושאי הבטיחות והגהות במוסדות חינוך, ובכלל זאת:
הנחייה ובקרת ביצוע של הוראות וסדרי בטיחות וגהות במוסדות החינוך.
איתור מפגעי בטיחות וגהות. הכנה, עדכון ובקרת תוכנית בטיחות שנתית.
אחריות לטיפול בנושאי תאונות עבודה במוסדות חינוך, כולל בירור סיבות ונסיבות,
ריכוז מידע וטיפול במפגעים.
השתתפות בפורומים הנוגעים לתחום של בטיחות וגהות.
טיפול בפניות גורמים שונים בנושאי בטיחות וגהות. ייזום וביצוע דיונים בנושאי בטיחות וגהות.
עדכון הנהלת הרשות המקומית בנושאי בטיחות וגהות. כל זאת בהתאם לחוקים,
תקנות ולתקנים והנחיות בנושאי בטיחות וגהות.
טיפול במערך אמצעי הגילוי והכיבוי של המבנים ברשות, מוסדות חינוך.
הכנת דרישות במכרזים – לרכישת ציוד בטיחות, בדיקות תקופתיות, הדרכות חוץ.
ניהול צוות תחזוקת מוסדות חינוך.
-וכל מטלה נוספת שתוטל עליו ע"י הממונה.

דרישות התפקיד – השכלה (תנאי סף):
בעל תואר מוכר בתחום הטכנולוגיה או ההנדסה.
ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי הלוגיסטיקה והתפעול.
התחייבות להשתתפות בקורס "מנהל בטיחות במוסדות חינוך של מכון התקנים מטעם משרד החינוך
וסיום הקורס בהצלחה.


כישורים אישיים:
תכונות אישיות-אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות,
הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מיומנות טכנית ותפיסה מכאנית,
שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת) – יכולת קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות,
יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות,
קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.

דרישות ייחודיות לתפקיד:
עבודה בשעות לא שגרתיות, נסיעות בתפקיד, כוננויות, ייצוגיות בפורומים מקצועיים,
ידע בעבודה עם מחשב.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 19.5.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
29/04/2019
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד