דרושים

דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.
תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:

השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-28.4.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/04/2021
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג הנדסאים, דרגות 41+-37
כפיפות – מנהל אגף רישוי

תיאור התפקיד:
בדיקה ובקרה מקצועית של בקשות להיתר בניה המוגשות לוועדה המקומית לתכנון ובניה.
הכנת בקשות להיתר בניה ושימושים חורגים לקראת דיוני הוועדה המקומית ועדת משנה ורשות רישוי.
אחריות ניהולית של בקשה להיתר בניה עד הפקת היתר הבניה.
טיפול ומתן מענה לפניות מגישי הבקשות, המתכננים והתושבים לגבי בקשות להיתר שהוגשו.
איסוף מידע תכנוני ומידע להיתר: זיהוי תכניות מתאר ותכניות בניין עיר הרלוונטיות לצורך הכנת בקשה למידע תכנוני . העברה לגורמי חוץ רלוונטים, עיבוד הידע ועריכתו
קבלת קהל ומענה לשאילתות של גורמי פנים וגורמים מחוץ לרשות ולציבור.
מתן מענה בתחום הרישוי והמידע לגורמי פנים בתוך העירייה.
נוכחות בעת דיוני הוועדה המקומית לתכנון ובניה.
בקיאות בחוק ותקנות התכנון והבניה.
שליטה ובקיאות בקריאת תוכנית בניין עיר (תב"ע)

דרישות התפקיד והניסיון הנדרש:
בעל תואר אדריכל/ או מהנדס בניין/ הנדסאי אדריכלות / הנדסאי בניין ממוסד אקדמי מוכר.
ניסיון של 3 שנים בתחומים הקשורים לתכנון אדריכלי ורישוי.
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הרישוי והמידענות.
הכרת מערכת רישוי זמין, הפעלת תוכנות אופיס.
תקשורת בינאישית טובה, גישה שירותית, קריאת תכניות, יכולת ניתוח וארגון,
ירידה לפרטים עם הבנת המכלול, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות,
אמינות ואחריות, עמידה בלוחות זמנים.
עברית ברמה טובה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-11.4.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il . נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/03/2021
דירוג מינהלי, דרגות 6-9
היקף משרה – 100%
כפיפות – מנהל אגף רישוי עסקים ותברואה

תיאור התפקיד:
עבודה בנושא לחימה במזיקים בשטחים פתוחים.
סיוע בפינוי אשפה לפי הצורך.
עבודה בסביבה לא נוחה שכרוכה במאמץ פיזי.

תנאי סף:
בעל רישיון מדביר שטחים פתוחים, או מדביר דירות שיתחייב להשלים למדביר
שטחים פתוחים.
יתרון יינתן לבעלי ניסיון בעבודת הדברה ולמי שיציג קורסים או הכשרות בנושא הדברה.
רישיון נהיגה (ידני) בתוקף.
עברית ברמה טובה.
נכונות לעבודה מאומצת בסביבה לא נוחה שכרוכה במאמץ פיזי.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, שבתות / חגים וכו.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-22.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
10/03/2021
היקף משרה – 100% משרה
העסקה – חוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות – מהנדסת העיר

תיאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הועדה המקומית ומחלקת הרישוי בתחומי המידע, הרישוי והכנת תיקים לוועדה.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים.
השתתפות בוועדות משנה ובוועדות רישוי.
הטמעת תהליכי עבודה כמתחייב בחוק התכנון והבניה.
בקרת תשומות ותפוקות מחלקת רישוי.
טיפול בפניות הציבור: יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
שותף לגיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.
וידא שוטף של אתר האינטרנט של מחלקת רישוי, עדכון מידע וטפסים וכד'.

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים
הבאים: הנדסה, אדריכלות, או תכנון ערים.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.
הכשרה- מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה – יתרון.

ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי- 4 שנות ניסיון בהנדסה.
עבור הנדסאי רשום- 5 שנות ניסיון בהנדסה.
עבור טכנאי רשום – 6 שנות ניסיון בהנדסה.

הכשרה
מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה – בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי .
ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בוועדה מקומית – יהווה יתרון.
הכרות מצוינת עם מערכת רישוי זמין
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטי תכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות.
גישה שירותית.
בעל מאפייני עשייה: ארגון מידע וסדר, יסודיות.
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה, אופיס, אוטוקד, וכד

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-7.4.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

בחול המועד פסח משרדי העירייה סגורים - יש להגיש את המועמדות באמצעות המייל בלבד בימים אלה
קרא עוד
8/03/2021
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 41+ - 39
כפיפות – ממונה הכנסות ונכסים


תיאור התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד לרבות ניהול יומן סגנית הגזבר .
מעקב אחר סעיפי תקציב , פתיחת הזמנות וטיפול בחשבונות יועצים .
הכנת חומר לוועדות , ליווי הכנת הליכים ומכרזים .
הכנת, מעקב ובקרה אחר מסמכי תמיכות, קולות קוראים מול גופים שונים ,סיוע בהגשת קולות קוראים.
ליווי מנהלת עסקים כחלק מצוות המנהלת .
ריכוז וטיפול בפניות תושבים וקבלת קהל .
יצירת תשתית מקצועית בתחום השירות באגף הגבייה .
בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים באגף הגבייה.
ביצוע מטלות שונות בהתאם להנחיות הממונים.

תנאי סף
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה ו/או הנהלת חשבונות סוג 1-2.
תואר שני – יתרון
ניסיון תעסוקתי של לפחות 3 שנים בתחום האדמינסטבי וכן ומתן שירות לתושב.
ניסיון ברשות מקומית בתחום הגזברות והכספים – יתרון.
שליטה מלאה בישומי OFFICE ותוכנות בתחום הנה"ח (מטרופולינט ו/או אוטומציה).
תכונות אישיות
קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, אמינות ומהימנות אישית ,עבודה בשעות לא שגרתיות ייצוגיות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת פתרון בעיות, יכולת עבודה עם קהל, יחסי אנוש טובים

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-22.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
8/03/2021
היקף משרה: 100%

העסקה: חוזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים), מתח דרגות ב'-א2 לחילופין, דרוג משפטנים, דרגה ב-א2.

כפיפות:
יועמ"ש העירייה

תיאור התפקיד:
ביצוע המשימות המשפטיות המוטלות עליו במסגרת תפקידו בכפוף להנחיות יועמ"ש העירייה.

עיקרי התפקיד:
יעוץ משפטי למחלקת הנכסים ולגורמים נוספים בעירייה בהתאם להנחיות יועמ"ש העירייה.
ייצוג העירייה בהליכים/בהתדיינויות משפטיות בתחום הנכסים.
ביצוע כל מטלה משפטית נוספת, בהתאם להנחיות יועמ"ש העירייה.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
השכלה - תואר ראשון במשפטים.
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון:
שתי שונות ניסיון כעו"ד בתחום הנכסים/ מקרקעין.

דרישות נוספות:
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה-Office ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
כתיבת וניסוח מסמכים.
ניהול הליכים משפטיים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
ייעוץ משפטי שוטף ואינטנסיבי למחלקות העירייה.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-22.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
8/03/2021
75% משרה – משרה זמנית, פרויקט
כפיפות – מנהלת אגף הקליטה

תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים, תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפה העברית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-21.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



קרא עוד
3/03/2021

דירוג – חינוך ונוער
העסקה: שעתי
היקף משרה – 100%
כפיפות: ראשת מינהל החינוך


תיאור התפקיד:
מאתר ויוצר קשר מתוך הדדיות ושותפות עם נערים בגילאי 13-18 הנמצאים בניתוק ממסגרת לימוד.
מעריך ומאבחן קשיים, צרכים, כוחות ורצונות של הנער.
פועל בארבעה מישורי התערבות: הפרט, המשפחה, הקבוצה והקהילה.
מבצע התערבויות חינוכיות – טיפוליות על בסיס של "חוזה טיפול" פרטני מוסכם, מבצע מעקב והערכה מתמדת אחת התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים בתוכנית. פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות אגף א' לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון במשרד.
דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה.
הכשרה:
חובת השתתפות בהכשרה לתעודת עובד חינוך לעובדי קידום נוער בשנתיים הראשונות לעבודתו.
ידע בשפה הערבית – ברמה טובה.
ניסיון:
יועדפו בעלי ניסיון בטיפול ובעבודה קבוצתית עם נוער בסיכון, לפחות 3 שנים.
רישיון לעיסוק בתפקיד: רישיון עובד חינוך טיפול תוך שלש שנים.
הכשרה: חובת השתתפות בהכשרה לעובד חינוך קידום נוער תוך שנתיים מיום הקבלה.
כישורים אישיים:
יכולת לתקשר עם נוער מנותק.
אמפתיה לנוער מנותק.
יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מעורבות חברתית ואכפתיות.
יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-21.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
3/03/2021
משרה זמנית, החלפת עובדת בחופשת לידה
העסקה: חוזה 987 מתח דרגות ב-א2 בכפוף לאישור משרד הפנים
או לחילופין – דרוג משפטנים, דרגות ב-א2
היקף משרה – 100% לתקופה של 4 חודשים עד שנה
כפיפות: יועמ"ש העירייה


תיאור התפקיד:
יישום מדיניות התביעה של העירייה וניהול ההליכים המשפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
ייצוג הוועדה המקומית בהליכים בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה.
עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה וניהול ההליכים המשפטיים בתחום הפלילי.
ייצוג הוועדה המקומית בהליכים לפי פרק י' לחוק התכנון והבניה.
הגשת כתבי אישום לפי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, התשכ"ט-1969

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון:
ניסיון של שנתיים לפחות כעו"ד בתחום המשפט הפלילי, יתרון.
ניסיון בתחום התכנון והבנייה, יתרון.

דרישות נוספות:
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה-Office ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ניהול הליכים משפטיים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות;
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-22.2.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
8/02/2021
דירוג – חינוך ונוער
העסקה: שעתי
היקף משרה – 100%
כפיפות: ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
מאתר ויוצר קשר מתוך הדדיות ושותפות עם נערים בגילאי 13-18 הנמצאים בניתוק ממסגרת לימוד.
מעריך ומאבחן קשיים, צרכים, כוחות ורצונות של הנער.
פועל בארבעה מישורי התערבות: הפרט, המשפחה, הקבוצה והקהילה.
מבצע התערבויות חינוכיות – טיפוליות על בסיס של "חוזה טיפול" פרטני מוסכם, מבצע מעקב והערכה מתמדת אחת התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים בתוכנית. פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות אגף א' לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון במשרד.

דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה.

הכשרה:
חובת השתתפות בהכשרה לתעודת עובד חינוך לעובדי קידום נוער בשנתיים הראשונות לעבודתו.

ניסיון:
יועדפו בעלי ניסיון בטיפול ובעבודה קבוצתית עם נוער בסיכון, לפחות 3 שנים.
רישיון לעיסוק בתפקיד: רישיון עובד חינוך טיפול תוך שלש שנים.
הכשרה: חובת השתתפות בהכשרה לעובד חינוך קידום נוער תוך שנתיים מיום הקבלה.

כישורים אישיים:
יכולת לתקשר עם נוער מנותק.
אמפתיה לנוער מנותק.
יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מעורבות חברתית ואכפתיות.
יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-22.2.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
8/02/2021
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק:
תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית. ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית. טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה. איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר. הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה. מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים. עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.

תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:

השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-14.2.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
26/01/2021
העסקה: שעתי/פרויקט
היקף משרה – 100%
כפיפות: מנהל אגף נוער וצעירים

תיאור תפקיד:
אחריות על כלל הפעילויות המיועדות לסייע לחיילים משתחררים ומשוחררים להשתלב בחיים האזרחיים.
הכנת דוחות לפי דרישה
מתן מידע על זכויות של חיילים משוחררים.
מתן מענה במגוון תחומים והפנייתם לגורמים הרלוונטים באגף לשם מימושם.
הפעלת מערך שירותים ע"פ קריטריונים של האגף והקרן להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון.
ייעוץ, הכוון וסיוע ראשונים בתחומי הכשרות מקצועיות והשכלה.
בחינת צרכים של חיילים משוחררים ופיתוח פעילויות קבוצתיות וסדנאות בהתאם.
אחריות תפעולית ומקצועית לביצוע סדנאות הכנה למשתחררים.
פיתוח תחום העבודה המועדפת, פיתוח אישי/ מקצועי וכן קשר ישיר עם מעסיקים בתחום העבודה המועדפת.
אחריות על פיתוח פעילות תרבות ופנאי, העשרה לחיילים המשתחררים במגוון תחומים.
עמידה ביעדים.

דרישות התפקיד:
השכלה אקדמאית תואר ראשון- חובה.
ניסיון בריכוז פרוייקטים חברתיים- שנתיים לפחות.
אוריינטציה חברתית גבוהה.
היכרות עם השירותים בעיר.
כישורי ביטוי בע"פ ובכתב.
תודעת שירות ותקשורת בינאישית גבוהה.
גמישות, מחשבתיות ויצירתיות.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות (כולל שעות אחר הצהריים והערב המאוחרות).
ידע וניסיון בהכנת תכניות עבודה הכוללת מטרות ויעדים- כולל דוחות למשרד הביטחון.
שליטה מלאה בישומי המחשב: אינטרנט ואופיס.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-14.2.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
26/01/2021
היקף משרה – 100% משרה
דירוג – עו"ס, דרגות י'-ז'
כפיפות – ראש מינהל הרווחה


תיאור התפקיד:
עובד סוציאלי בתחום הקשישים.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.
קשר עם גורמי טיפול ומשיקים בקהילה.

תנאי סף:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
דובר השפה הרוסית
ניסיון בתחום הטיפול בקשישים- יתרון

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il עד ה-14.2.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
26/01/2021
היקף משרה – 100% משרה
העסקה – שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות-מנהל אגף תכנון / מהנדסת העיר

תיאור התפקיד:
גיבוש מדיניות תכנונית- הכנת ניירות עמדה וחוות דעת תכנונית על פי הנחיות מהנדס העיר.
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
הכנה ובדיקת תכניות אב ופרוגרמות.
בדיקה תכנונית של תכניות המוגשות לוועדה המקומית, ברמות השונות (מקומית ומחוזית) ניסוח הערות למתכננים והנחיית קידום תכניות שביוזמת הוועדה המקומית בתיאום עם מהנדס העיר ומנהל הוועדה המקומית,
ניהול צוותי תכנון לקידום ואישור תכניות בניין עיר שביוזמת העירייה.
ייצוג הוועדה המקומית בפני מוסדות התכנון בתיאום עם מהנדס העיר ומנהל הוועדה לרבות
ועדה מחוזית, מועצה ארצית וכל משרדי הממשלה הרלוונטיים.
מעקב ובקרה אחר קידום תכניות בניין עיר בוועדה המקומית והמחוזית.
הכנת חומר בנוגע לתכניות בניין עיר לקראת דיונים בוועדה המקומית ובוועדת משנה.
תיאום הליכי הפקעות ורישום נכסי ציבור.
בדיקת תשריטי איחוד וחלוקה
תיאום ואחריות על מערכת GIS

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים
הבאים: הנדסה, אדריכלות, או תכנון ערים.

ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי- 4 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
יתרון לבעלי תואר שני.
עבור הנדסאי רשום- 5 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
עבור טכנאי רשום – 6 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
יתרון לניסיון מוכח ברשויות מקומיות.

ניסיון ניהולי
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

כישורים נדרשים:
יכולת תכנון ויצירתיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ, ידע בתכנון ערים, ידע בעבודה על תוכנות מחשב רלוונטיות, ניסיון בעריכה ו/או קידום תכניות בניין עיר - יתרון, ידע בתיב"מ בשימוש בתכנות שרטוט, אופיס וכו`.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-31.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
12/01/2021
היקף משרה – 100%
העסקה – מנהל אגף 41-43 או חוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות – מנכ"ל העירייה / מונחה מקצועית ע"י מינהל החירום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר


תיאור התפקיד
ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות
ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
עיקרי התפקיד-
ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית.
הכנת תוכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות.
הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.
ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.
ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.
הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חרום.
ניהול ותחזוקה מחסני חירום וציוד לחירום.
ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.
ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.
ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטים.

ניהול – בשיטור העירוני / רשות חניה.

תנאי סף:
השכלה-
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת
הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

דרישות מקצועיות:
מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר.

ניסיון מקצועי
עבור בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחונים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום
שירות החירום והביטחון באחד מאותם גופים.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך: שבע שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור בעל דרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחונים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל –
5 שנות ניסיון כממונה חירום ובטחון ברשות מקומית ברמה ג' לפחות.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך: שבע שנות ניסיון כאמור לעיל.


ניסיון ניהולי:
ניסיון פיקודי של 4 שנים לפחות

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.


מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה.
יכולת התמודדות עם לחץ.
סמכותיות.
יכולת ארגון, תכנון וביצוע.
יכולת תיאום ופיקוח.

היעדר רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

קורות-חיים בצירוף אישורים והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה עם שם המשרה ומס' המכרז, לאגף משאבי אנוש עד ה-24/1/2021 בשעה 12:00.
קרא עוד
12/01/2021
דירוג מינהלי, דרגה 6-8
כפיפות: ראשת מינהל החינוך
היקף משרה – 100% משרה

תיאור תפקיד:
שמירה על תחזוקה נאותה של המרכז הימי, עיקרי התפקיד:
תחזוקת תשתיות במרכז הימי.
אספקה והתקנת ציוד במרכז הימי.
סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים.
ניסיון בתחזוקת ציוד ימי וכלי שייט – יתרון.

דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמה סבירה.
רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין
במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
מאמץ פיזי.
עבודה עם ילדים.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-24.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



קרא עוד
8/01/2021
היקף משרה – 100% משרה
דירוג – עו"ס, דרגות י'-ז'
כפיפות – ראש מינהל הרווחה


תיאור התפקיד:
עובד סוציאלי בתחום הקשישים.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.
קשר עם גורמי טיפול ומשיקים בקהילה.

תנאי סף:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
דובר השפה הרוסית
ניסיון בתחום הטיפול בקשישים- יתרון

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-24.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
8/01/2021
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג הנדסאים, דרגות 41+-37
תקופת העסקה - מילוי מקום לשלושה חודשים
כפיפות – מנהל מחלקת רישוי


תיאור התפקיד:
בדיקה ובקרה מקצועית של בקשות להיתר בניה המוגשות לוועדה המקומית לתכנון ובניה.
הכנת בקשות להיתר בניה ושימושים חורגים לקראת דיוני הוועדה המקומית ועדת משנה ורשות רישוי.
אחריות ניהולית של בקשה להיתר בניה עד הפקת היתר הבניה.
טיפול ומתן מענה לפניות מגישי הבקשות, המתכננים והתושבים לגבי בקשות להיתר שהוגשו.
איסוף מידע תכנוני ומידע להיתר: זיהוי תכניות מתאר ותכניות בניין עיר הרלוונטיות לצורך הכנת בקשה למידע תכנוני . העברה לגורמי חוץ רלוונטים, עיבוד הידע ועריכתו
קבלת קהל ומענה לשאילתות של גורמי פנים וגורמים מחוץ לרשות ולציבור.
מתן מענה בתחום הרישוי והמידע לגורמי פנים בתוך העירייה.
גיבוש מידע תכנוני בעת הצורך.
נוכחות בעת דיוני הוועדה המקומית לתכנון ובניה.
בקיאות בחוק ותקנות התכנון והבניה.
שליטה ובקיאות בקריאת תוכנית בניין עיר (תב"ע)

דרישות התפקיד והניסיון הנדרש:
בעל תואר אדריכל/ או מהנדס בניין/ הנדסאי אדריכלות / הנדסאי בניין ממוסד אקדמי מוכר.
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הרישוי והמידענות.
הכרת מערכת רישוי זמין, הפעלת תוכנות אופיס.
תקשורת בינאישית טובה.
גישה שירותית.
עברית ברמה טובה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 3.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
23/12/2020
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 39-41
(העסקה בכפוף לתקצוב הפרויקט)
כפיפות – מנהל אגף נוער וצעירים תיאור התפקיד:
שיתופי פעולה עם גורמים בעיר ובארץ
שיווק תכנים וגיוס משתתפים
יזום הכשרות וקורסים דיגיטלייםניהול תקציב
פיתוח שירותים מתקדמים והכשרות דיגיטליות מתקדמותניהול צוות עובדים
הפעלת מערך הדיגיטל ע"פ קריטריונים של משרד המדע והעירייהכתיבת תכניות עבודה
הכנת דוחות ע"פ דרישהיכולת עבודה בצוות זמינות עבודה גם בשעות לא שגרתיות.


קרא עוד
23/12/2020
היקף משרה – 100% משרה
העסקה – חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות- מנכ"ל העירייה

תיאור התפקיד:
תכנון העיר, הפיקוח והרישוי, הבניה הציבורית והעבודות הציבוריות המבוצעות ע"י הרשות
המקומית או מטעמה.
גיבוש מדיניות הנדסית של העירייה וגיבוש עבודה להשגת שיפורה של איכות החיים
של תושבי העיר ושל השוהים בתחומה.
אחריות לתכנון העיר ובכלל זה הכנת פרוגרמות ותכניות אב בתחומים השונים.
אחריות לתחומי רישוי בניה, פיקוח על הבנייה, רישוי עסקים ואיתור מבנים מסוכנים
וטיפול בהם.
אחריות לתכנון, לפיתוח ולפיקוח על ביצוע עבודות פיתוח ועבודות ציבוריות הקשורות
בפיתוח התשתיות השונות בעיר, כגון: ביוב ותיעול, תחבורה ותנועה, תאורה ומאור,
גנים ציבוריים, בניה ציבורית וכד'.
אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשורת עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות
תשתית העירייה ולתחזוקתן.
אחריות לניהול, פיקוח ומעקב על פעילות מחלקת הנדסה בעירייה.
מהנדס הועדה המקומית לתכנון ובניה ובינוי ערים.

דרישות התפקיד:
תושב ישראל שלא הורשע בעבירה שיש עימה קלון.
מהנדס רשוי או אדריכל רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים התשי"ח-1958. יש לצרף תעודה בתוקף.
בעל ניסיון מקצועי מוכח של חמש שנים לפחות בתחום של תכנון עיר וכן באחד התחומים
הפיקוח הרישוי, הבניה הציבורית או עבודות ציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
בעל ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומינהלי.

כישורים נדרשים:
אמינות, יצירתיות, יזמה, קפדנות בביצוע, עירנות, הבנה ותפיסה,
יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות,
כושר ניהול מו"מ, כושר הבעה בכתב ובע"פ, ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

דרישות תפקיד מיוחדות:
נשיאה באחריות, כושר התמדה, עמידה בלחץ זמן, יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות,
שעות נוספות ונסיעות בתפקיד.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 3.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
14/12/2020
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד