מכרז מס' 23/2017 - דרוש/ה מנהל/ת אגף קליטה – 100% משרה

העסקה בדירוג המח"ר 41-43

תיאור התפקיד
-הגדרת מטרות, תכנון אסטרטגי, ארגון וביצוע מדיניות העירייה בנושא קליטה.
-שילוב ותיאום פעילות בקרב עולים חדשים וותיקים מול הרשות.
-פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת וניהול תקציב המחלקה.
-ניהול צוות עובדי המחלקה.

דרישות התפקיד:
השכלה:
-בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה
  להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.תואר שני יתרון.
- עדיפות לבוגרי קורס מנהלי קליטה ברשויות המקומיות.

ידיעת שפה:
-ידיעת השפה הרוסית על בוריה.

ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח ומוצלח של 3 שנים לפחות בתחום הקליטה.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, יכולת קבלת החלטות, ניהול עובדים והנעתם,

יכולת ארגון ותכנון, תיאום ופיקוח, סמכויות ונשיאה באחריות, עמידה בלחץ זמן ובשחיקה,
כושר ריכוז וטיפול במספר נושאים במקביל, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים,
כושר התבטאות בכתב/בע"פ, כושר ניהול מו"מ, יכולת לייצג את הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, קפדנות ודייקנות בביצוע.

דרישות נוספות:
OFFICE יישומי מחשב -שליטה ביישומי

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-6.8.17  בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד