מכרז מס' 3/18 - דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים

28/02/2018

העסקה לפי דירוג המח"ר 39-41
כפיפות – ממונה על הכנסות ונכסים – מינהל הכספים

 
תיאור התפקיד:
ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות מכירה, השכרה, רכישה, פינוי נכסים עפ"י מדיניות הרשות.
ניהול וטיפול בהפקעות והקצאות.
ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף, בנכסי הרשות וכל מטלה נוספת בהתאם להוראות הממונה.
 
דרישות התפקיד:
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה באחד מהתחומים: עו"ד,חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
יתרון לבעלי תעודת שמאי מקרקעין.
הכרת דיני מקרקעין ותכנון ובניה.
ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בתחום המקרקעין.
יתרון לבעלי ניסיון מקצועי ברשות מקומית או במגזר הציבורי.
יכולות אנליטיות לניתוחים כלכליים.
 
תכונות אישיות:
אמינות ומהימנות, יוזמה ודייקנות, כושר למידה,
שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יחסי אנוש טובים.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה, במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש,
עיריית עכו, עד ה-15.3.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד