מכרז מס' 18/20 - דרוש/ה פרויקטור/ית יוצאי קווקז

6/07/2020

היקף משרה – 100%, משרה זמנית
כפיפות – מנהלת אגף הקליטה

תיאור התפקיד:
סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה, פנים וכו'...
קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
סיוע בבעיות הפרט.
פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה, והעירייה.
הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.

דרישות התפקיד:
מבני הקהילה. יתרון למועמדים המכירים/עבדו עם הקהילה.
ידיעת שפת העולים והשפה העברית ברמת שפת אם.
תינתן עדיפות לבעל תואר אקדמי.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.

התיאור המלא ודרישות התפקיד המחייבים של המשרה הנ"ל מופיעים באתר העירייה   www.akko.muni.il
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 26/7/2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל   ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד