מכרז מס' 9/21 - דרוש/ה מנהל/ת השירות לתושב באגף הגביה, מינהל הכספים

8/03/2021

היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 41+ - 39
כפיפות – ממונה הכנסות ונכסים


תיאור התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד לרבות ניהול יומן סגנית הגזבר .
מעקב אחר סעיפי תקציב , פתיחת הזמנות וטיפול בחשבונות יועצים .
הכנת חומר לוועדות , ליווי הכנת הליכים ומכרזים .
הכנת, מעקב ובקרה אחר מסמכי תמיכות, קולות קוראים מול גופים שונים ,סיוע בהגשת קולות קוראים.
ליווי מנהלת עסקים כחלק מצוות המנהלת .
ריכוז וטיפול בפניות תושבים וקבלת קהל .
יצירת תשתית מקצועית בתחום השירות באגף הגבייה .
בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים באגף הגבייה.
ביצוע מטלות שונות בהתאם להנחיות הממונים.

תנאי סף
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה ו/או הנהלת חשבונות סוג 1-2.
תואר שני – יתרון
ניסיון תעסוקתי של לפחות 3 שנים בתחום האדמינסטבי וכן ומתן שירות לתושב.
ניסיון ברשות מקומית בתחום הגזברות והכספים – יתרון.
שליטה מלאה בישומי OFFICE ותוכנות בתחום הנה"ח (מטרופולינט ו/או אוטומציה).
תכונות אישיות
קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, אמינות ומהימנות אישית ,עבודה בשעות לא שגרתיות ייצוגיות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת פתרון בעיות, יכולת עבודה עם קהל, יחסי אנוש טובים

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל  ravit@akko.muni.il עד ה-22.3.2021 בשעה 12:00. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד