מכרז מס' 31/21 דרוש/ה מנהל/ת קהילה – פרויקט "קליקה"

21/06/2021

העסקה: עובד/ת פרויקט שעתי
היקף משרה: 50%
כפיפות: מנהל אגף נוער וצעירים


תחומי אחריות
תכנון, כתיבה והוצאה לפועל של תוכנית עבודה בתחום פיתוח הקהילה לרבות עמידה ביעדים ותהליכי הערכה ומדידה.
מתן שירות ומענה למתעניינים, תיאומי חדרים, תיאומים מול האבים אחרים.
יצירת נטוורקינג בין משתתפי ההאב
אחריות על הפרסום והשיווק במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות לשיווק ההאב.
זיהוי ואיפיון צרכי היזמים ופיתוח מענים מתאימים.
קיום מפגשי נטוורקינג מקצועיים ועידוד החשיפה המקצועית של הברים בקהילה.
קידום תחום המנטורים וחיזוקו בהאב, חשיפת התכנית למנטורים פוטנציאלים, ליווי הצימודים.
יצירת אירועים ייעודיים, פיתוח מערך הכשרות קורסים ותכנים רלוונטיים ליזמים והוצאתם לפועל (תיאום מרצים, שיווק למשתתפים, הזמנת חומרים, כיבוד וכו').

דרישות וכישורים
תואר ראשון – מוכר.
היכרות וניסיון בעולם קהילת יזמות/ עסקים קטנים/ תעסוקה.
בעל/ת ניסיון בניהול פרויקטים – יתרון.
בעל ניסיון בניהול פעילות ברשתות חברתיות (עמודי פייסבוק, אינסטגרם) – יתרון.
תכנון, כתיבה והוצאה לפועל של תכניות עבודה לרבות עמידה ביעדים.
נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת עם תוכנות רבות ושליטה ביישומי אופיס.
כישורים אישיים: תקשורת בינאישית גבוהה ותודעת שירות, עצמאות, יכולת ארגונית גבוהה, יוזמה, גמישות מחשבתית ויצירתיות במציאת מענים ופתרונות, כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
השתתפות בימי הכשרה אזוריים וארציים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.


הליכי המיון למשרה:
ראיון בוועדת בחינה.
מועמד/ת בעלות מוגבלות, (כגון: ליקוי ראיה, שמיעה, כיסא גלגלים ועוד...) יודיע על כך לרוית נגר – אגף משאבי אנוש ואנו נבצע התאמות בכדי לאפשר למועמד/ת להשתתף בראיון.
למועמד/ת שהינם משתייכים לאוכלוסיות: נשים, ערבים, עולים, חרדים ובעלי מוגבלויות, תינתן עדיפות אם המועמד/ת בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות ושאלון מועמד/ת יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-11.7.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד