נגישות השירות

כאשר באים לקבל שירות מגורם ציבורי או פרטי -במשרד ממשלתי, בביטוח לאומי, בעירייה, בבנק,בקניון ובכל מקום אחר - השירות צריך להיות נגיש לאנשים עם מוגבלות. השירות צריך להיות נגיש גם כאשר הוא ניתן בטלפון, באינטרנט או בכל אמצעי אחר. זאת כדי שגם אדם עם מוגבלות יוכל להגיע בנוחות ובביטחון אל נותן השירות ולקבל ממנו שירות איכותי ושוויוני, כמו שמקבל כל אדם ללא מוגבלות.

 

כיצד לתת ולקבל שירות נגיש? - הקלק כאן

 

לחוברת מידע לזכויות שירות נגיש  בעברית - הקלק כאן

 

 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד