עריית עכו
חינוך
חינוך
רווחה וקהילה
רווחה וקהילה
הנדסה ותכנון
הנדסה ותכנון
גביה ותשלומים
גביה ותשלומים
תרבות ואומנות
תרבות ואומנות
תיירות
תיירות
עיר ירוקה
עיר ירוקה
מפת העיר
מפת העיר
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
עכו העתיקה
רישום לגני ילדים - הקלק כאן
לתשלום דוחות חניה הקלק כאן
תשלומים באינטרנט
Share/Bookmark

עיריית עכו - עמוד הבית

דרושים

מכרז 42/2016 דרושים/ות סיירי בטחון

דירוג מנהלי – 6-9
דרישות התפקיד:
השכלה:
תיכונית מלאה
ניסיון מקצועי:
בוגר/ת יחידה קרבית, ניסיון מוכח בהכשרה ובתעסוקה בתחומי ביטחון.
כישורים אישיים: אמינות, מהימנות אישית, יחסי אנוש,יכולת עבודה בצוות.
דרישות תפקיד מיוחדות: עבודה בשעות בלתי שגרתיות כולל שבתות וחגים, כוננויות, רישיון נהיגה. ללא רישום פלילי.
קו"ח בצירוף המלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-25.12.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

7/12/2016

דרוש/ה עורך דין בעיריית עכו למשרה זמנית

דרוש/ה עורך דין בעיריית עכו למשרה זמנית


היחידה: לשכה משפטית – עיריית עכו
תאור המשרה: עו"ד מחליף - ניהול תחום המכרזים והחוזים
דרגת המשרה ודירוגה: דרוג משפטנים, דרגה ב- א2
היקף העסקה: 100%
תיאור תפקיד: עו"ד מחליף לניהול תחום המכרזים והחוזים לתקופה
של 6-4 חודשים החל מ- 01.02.2017.
עיקרי התפקיד:
א. עריכת חוזים, מכרזים והליכי הצעות מחיר;
ב. ליווי משפטי למחלקות השונות בהליך ההתקשרות החוזי, על כל שלביו (לרבות שלב בחירת הספק/קבלן);
ג. השתתפות בועדת הצעות מחיר וועדת מכרזים;
ד. ביצוע כל מטלה משפטית נוספת הקשורה לתחום המכרזים והחוזים, בהתאם להנחיות היועמ"ש לעירייה.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות:
השכלה – תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי – רשיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
דרישות ניסיון:
שתי שנות ניסיון כעו"ד בתחום המכרזים והחוזים
דרישות נוספות:
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-Office ותוכנות מאגרי מידע משפטי
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: כתיבת וניסוח חוזים, הליכי הצעות מחיר, מכרזים
 תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות: היועצת המשפטית של העירייה
מינהלה: מועמדות יש להגיש עד ליום 1.1.2017 בשעה 16:00
למשרדי משאבי אנוש בעירייה בכתובת ויצמן 35, עכו
איש הקשר: רוית נגר בטלפון: 04-9956101
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מועמדות יש להגיש עד ליום 1.1.2017 בשעה 16:00 למשרדי משאבי אנוש בעירייה בכתובת ויצמן 35, עכו
איש הקשר: רוית נגר בטלפון: 04-9956101

מכרז מס' 55/16– לחברה הכלכלית לעכו דרוש/ה מנהל תרבות למשרה מלאה

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.תיאור התפקיד: מנהל תרבות.היקף התפקיד: 100% משרה. כפיפות: מנכ"ל החברה. שכר: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים. תיאור התפקיד* ניהול והפקת אירועי תרבות ברחבי העיר לרבות חגיגיות יום העצמאות, אירועי קיץ ופסטיבלים.* ניהול תקציב תרבות.* הגשת בקשות למשרדי ממשלה לקבלת מענקים, תקציבים, תבר"ים וכו'. ניהול צוות עובדים. *ניהול לוגיסטי ותשתיות בכל הקשור לאירועי תרבות. *
6/12/2016

מכרז 40/16 - דרוש/ה עו"ס דובר/ת ערבית - לנתיבים להורות- מרכז המטפל בהורים וילדים עד גיל 12 בעכו

תיאור התפקיד:
טיפול בהורים וילדים; הדרכת הורים; העברת קבוצה; יצירת קשר ושיתופי פעולה עם גורמים בקהילה; עבודה בצוות רב מקצועי והשתתפות בישיבות צוות; ניהול הטיפול במשפחה.
דרישות התפקיד:
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים; עדיפות לבוגרי תואר שני עם התמחות במסלול משפחה או ילד ונוער; ניסיון בעבודה עם ילדים והמשפחה – יתרון; נכונות לעבודה בשעות אחר הצהרים.

כישורים נדרשים:
יכולת מתן ייעוץ ומידע להורים בתחום ההתמודדות עם ילדיהם; כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
תחילת העסקה: מיידית
היקף משרה 66%
העבודה הינה במסגרת מינהל הרווחה בעיר
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות ניתן לשלוח בדוא"ל mor@akko.muni.il או לפקס 04-9019604 ולציין עבור משרת עו"ס נתיבים להורות. מועד אחרון להגשה: 27.11.16 בשעה 12:00. רק פניות מתאימות תענינה

מכרז חיצוני– מספר 38/2016דרוש/ה וטרינר עירוני

היקף משרה – 100%דירוג וטרינרים - 3-12כפיפות: ראש מינהל התפעול והאכיפהתיאור תפקיד:
פיקוח על בעלי חיים ומזון מן החי, לצורך שמירת בריאות הציבור ומניעת מחלות ומטרדיםבתחומי הרשות ובסביבתה, בהתאם לחוקים, תקנות וחוקי העזר של הרשות בנושא.
9/10/2016

מכרז 35/16 - דרוש/ה מנהל/ת מח' פיקוח על הבנייה

1. תיאור התפקיד
מפקח/ת חוקר/ת – מנהל/ת מחלקת פיקוח על הבנייה - אחראי על תחום האכיפה באגף לרישוי ופיקוח על הבנייה:
ניהול והובלה של אכיפת חוק התכנון והבנייה, ואחריות על מפקחי הוועדה בנושאי האכיפה.
התפקיד כולל איתור עבירות הבנייה, הכנת תיקי חקירה לרבות תיעוד העבירות, חקירת חשודים, הכנת דו"ח לתביעה העירונית המשמש כבסיס ראייתי להגשת כתבי אישום על עבירות על חוק התכנון והבנייה, מתן עדות בבית משפט, וייצוג הוועדה, ביצוע צווים והחלטות בית משפט, ליווי הליכי רישוי, בדיקת נכסים בבקשות להיתר, ובקשות לרישוי עסקים, אישור חיבור לתשתיות, שחרור ערבות וכל עבודה שתידרש בהקשר לליווי הרישוי והפיקוח על הבנייה.
2. דרישות התפקיד – תנאי סף
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בעדיפות לתואר הקשור לתכנון ובניה או למשפטים; או בעל/ת תואר הנדסאי/ת בניין או הנדסאי/ת אדריכלות רשומ/ה.
ניסיון:
ניסיון מוכח ומוצלח בפיקוח על הבנייה בוועדה מקומית במשך 5 שנים לפחות, או בהעדרו נדרשים אלה: 1) ניסיון מוכח ומוצלח במערכת אכיפה בתחום אחר במשך 5 שנים לפחות – ניהול חקירה, איסוף מידע, הכנת תיק עבירה 2) יכולת טובה מאוד בקריאת צילומי אוויר, תוכניות ושרטוטים וראייה מרחבית, 3) יכולת לימוד.

תעודות:
1) תעודת שוטר והסמכה בקורס הכשרה למפקחים על הבנייה, או תעודת שוטר והתחייבות להשלמת הכשרה למפקחים על הבנייה, בלו"ז הקצר ביותר האפשרי (תלות בפתיחת קורס), 2) רשיון נהיגה בתוקף, 3) תעודת יושר 4) העדר עבירות משמעת במקום העבודה.

3. כישורים נדרשים
ידע בהליכי רישוי ובנייה ובחוק התכנון והבנייה או ידע והבנה משפטיים בהליכי אכיפה של חוקים דומים.
יכולת ביצועית לעמידה ביעדים, מילוי משימות והשלמתם.
יכולת הובלה, ניהול וארגון של עבודת אכיפה, ועבודת צוות המפקחים.
יכולת עבודה בו זמנית על משימות שונות, יכולת עמידה במצבי לחץ.
יכולת טובה מאוד לעבודה עם קהל, גישה שירותית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות.
אמינות ואחריות אישית.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה.
יכולת שליטה טובה בתוכניות מחשב ייעודיות כגון, אופיס, אוטוקד, תוכנת ניהול ועדה, תוכנות גיאוגרפיות וכד'.
4. כפיפות
למנהל אגף רישוי ופיקוח ולמהנדסת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה,
5. תנאים
100% משרה
שכר יותאם לניסיון ולכישורי המועמד – 39-42 בדירוג הנדסאי/מח"ר
6. המלצות ואישורים
יש להציג אסמכתאות לנסיון שנקבע בתנאי הסף, ופרטי הממונים תחתם עבד/ה המועמד/ת לקבלת חוות דעת; יש להציג תעודות להשכלה; יש להציג פרטי מעסיקים קודמים לקבלת המלצה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עכו עד ה-16.10.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז 34/16 דרוש/המפקח/ת-חוקר/ת בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה עכו

מנהל מחלקת פיקוח על הבנייה - אחראי על תחום האכיפה באגף לרישוי ופיקוח על הבנייה:
ניהול והובלה של אכיפת חוק התכנון והבנייה, ואחריות על מפקחי הוועדה בנושאי האכיפה.
התפקיד כולל איתור עבירות הבנייה, הכנת תיקי חקירה לרבות תיעוד העבירות, חקירת חשודים, הכנת דו"ח לתביעה העירונית המשמש כבסיס ראייתי להגשת כתבי אישום על עבירות על חוק התכנון והבנייה, מתן עדות בבית משפט, וייצוג הוועדה, ביצוע צווים והחלטות בית משפט, ליווי הליכי רישוי, בדיקת נכסים בבקשות להיתר, ובקשות לרישוי עסקים, אישור חיבור לתשתיות, שחרור ערבות וכל עבודה שתידרש בהקשר לליווי הרישוי והפיקוח על הבנייה.
2. דרישות התפקיד – תנאי סף
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בעדיפות לתואר הקשור לתכנון ובניה או למשפטים; או בעל/ת תואר הנדסאי/ת בניין או הנדסאי/ת אדריכלות רשומ/ה.
ניסיון:
ניסיון מוכח ומוצלח בפיקוח על הבנייה בוועדה מקומית במשך 5 שנים לפחות, או בהעדרו נדרשים אלה: 1) ניסיון מוכח ומוצלח במערכת אכיפה בתחום אחר במשך 5 שנים לפחות – ניהול חקירה, איסוף מידע, הכנת תיק עבירה 2) יכולת טובה מאוד בקריאת צילומי אוויר, תוכניות ושרטוטים וראייה מרחבית, 3) יכולת לימוד.

תעודות:
1) תעודת שוטר והסמכה בקורס הכשרה למפקחים על הבנייה, או תעודת שוטר והתחייבות להשלמת הכשרה למפקחים על הבנייה, בלו"ז הקצר ביותר האפשרי (תלות בפתיחת קורס), 2) רשיון נהיגה בתוקף, 3) תעודת יושר 4) העדר עבירות משמעת במקום העבודה.

3. כישורים נדרשים
ידע בהליכי רישוי ובנייה ובחוק התכנון והבנייה או ידע והבנה משפטיים בהליכי אכיפה של חוקים דומים.
יכולת ביצועית לעמידה ביעדים, מילוי משימות והשלמתם.
יכולת הובלה, ניהול וארגון של עבודת אכיפה, ועבודת צוות המפקחים.
יכולת עבודה בו זמנית על משימות שונות, יכולת עמידה במצבי לחץ.
יכולת טובה מאוד לעבודה עם קהל, גישה שירותית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות.
אמינות ואחריות אישית.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה.
יכולת שליטה טובה בתוכניות מחשב ייעודיות כגון, אופיס, אוטוקד, תוכנת ניהול ועדה, תוכנות גיאוגרפיות וכד'.
4. כפיפות
למנהל אגף רישוי ופיקוח ולמהנדסת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה,
5. תנאים
100% משרה
שכר יותאם לניסיון ולכישורי המועמד – 39-42 בדירוג הנדסאי/מח"ר
6. המלצות ואישורים
יש להציג אסמכתאות לנסיון שנקבע בתנאי הסף, ופרטי הממונים תחתם עבד/ה המועמד/ת לקבלת חוות דעת; יש להציג תעודות להשכלה; יש להציג פרטי מעסיקים קודמים לקבלת המלצה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עכו עד ה-16/10/16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


5/09/2016

מס' מכרז 30/16למינהל הרווחה דרוש/ה עו"ס לעבודה עם נוער בסיכון

היקף משרה- 75%.דרישות:תואר ראשון בעבודה סוציאלית.רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.ניסיון בעבודה עם בני נוער.יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עכו עד ה-15.9.16בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
31/08/2016

מס' מכרז 30/16למינהל הרווחה דרוש/ה עו"ס לעבודה עם נוער בסיכון

היקף משרה- 75%.דרישות:תואר ראשון בעבודה סוציאלית.רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.ניסיון בעבודה עם בני נוער.יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.

30/08/2016

מכרז 31/16 דרוש/ה עובד/ת קידום נוער (חינוך-טיפול)

תיאור התפקיד:מאתר ויוצר קשר מתוך הדדיות ושותפות עם נערים בגילאי 13-18 הנמצאים בניתוק ממסגרת לימוד.מעריך ומאבחן קשיים, צרכים, כוחות ורצונות של הנער. פועל בארבעה מישורי התערבות: הפרט, המשפחה, הקבוצה והקהילה.מבצע התערבויות חינוכיות – טיפוליות על בסיס של "חוזה טיפול" פרטני מוסכם, מבצע מעקב והערכה מתמדת אחר התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים בתוכנית. פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות אגף א' לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון במשרד.
29/08/2016

מכרז 29/16 דרוש מנהל/ת מחלקה למינהל הרווחה

תאור התפקיד:
1. מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למועדוניות ילדים.
2. רכז/ת הכנה לצה"ל.
3. מתאם/ת סמים למגזר הדתי- חרדי.
4. רכז/ת מורשת יהודית.

דרישות התפקיד:
1. בוגר/ת תואר ראשון.
2. ידע וניסיון בתחום קידום פרויקטים של נוער וילדים וכן בתחום המורשת היהודית.
3. נכונות לעבודה בשעות גמישות.
4. יכולת עבודה והנעת צוות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עכו עד ה-15.8.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז 28/16 - דרוש/ה ממונה תחום - תביעה עירונית

היחידה:הלשכה המשפטית
תואר המשרה: ממונה תחום – תביעה עירונית
דרגת המשרה ודירוגה:חוזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות א1-א3
לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א3
היקף העסקה: 100% משרה
סוג מכרז:חיצוני
תיאור תפקיד:
1.יישום מדיניות התביעה של הרשות וניהול ההליכים המשפטיים של הרשות בתחום הפלילי.
2.ייצוג הוועדה המקומית בהליכים בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה.
עיקרי התפקיד:
•ייצוג הרשות המקומית וניהול ההליכים המשפטיים בתחום הפלילי.
•ייצוג הוועדה המקומית בהליכים לפי פרק י' לחוק התכנון והבניה.
•הגשת כתבי אישום לפי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, התשכ"ט – 1969.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
• השכלה - תואר ראשון במשפטים
• רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
דרישות ניסיון
• ניסיון מקצועי - שתי שנות ניסיון מקצועי בתחום המשפט הפלילי / תכנון ובנייה/ מוניציפאלי.
• ניסיון ניהולי - לא נדרש
דרישות נוספות
•יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
•ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
•תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות:
•כפיפות ליועצת המשפטית לעירייה או לממונה הישיר בלשכה המשפטית.
•מונחה מקצועית על ידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה ללשכה המשפטית בעיריית עכו, קומה 2 ברח' ויצמן 35 עכו עד ה-30.8.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז מס' 27/2016 - דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים



היקף משרה: משרה מלאה.

דרישות התפקיד: טכנאי מחשבים טכנאי PC ורשתות או בוגר קורסים מתקדמים במערכות מידע בהיקף של 250 שעות לפחות.

ניסיון נדרש:
ניסיון כטכנאי מחשבים לפחות שנתיים, ידע וניסיון בסיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תוכנה וחומרה.
היכרות עם ציוד תקשורת ורכיבי מחשבים: נתבים, מתגים, מדפסות, מקרנים, מסכי מחשב וציוד היקפי.
ידע וניסיון בהתקנות מערכות הפעלה ואופיס ותמיכה במערכות מייקרוסופט.
ידע בסיסי ברשתות תקשורת LAN, WAN.
ידע וניסיון כאיש קשר בין המשתמשים לבין נותני שירותים חיצוניים.
ניסיון בהקמת תשתיות תקשורת.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו או לאימייל: @akko.muni.il272016 עד ליום 2.8.2016 בשעה 12.00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז חיצוני– 24/2016דרוש/ה אב בית קונסרבטוריון עירוני

מכרז חיצוני– 24/2016דרוש/ה אב בית קונסרבטוריון עירוני דירוג מנהלי, מתח דרגות 6-9תיאור התפקיד:ייעוד: שמירה על תחזוקה נאותה של מבנה הקונסרבטוריון העירוני .תחומי אחריות :1.פתרון לבעיות חשמל, נזילות במבנה, פתיחת מרזבים בחורף, אתרעה על ליקויים במבנה כולל בעיות עם מזגנים חיישנים וגלאי עשן.2.אחריות על ציוד משרדי.. שמירה על בטיחות מבנה הקונסרבטוריון.
5/07/2016

מכרז חיצוני– 24/2016 - דרוש/ה סגן/ית מנהל ראש מינהל התפעול והאכיפה –

מנהל אגף שפ"ע
דירוג המח"ר, מתח דרגות 41-43

תיאור התפקיד:
-אחראי להבטיח את איכות החיים של התושבים ע"י שיפור פני העיר,
מניעת מפגעים וטיפול בהם.
-אחזקה שוטפת של רחובות העיר, טיפול בתשתיות קיימות,
טיפול בחזות העיר, אחזקה שוטפת של מבני עירייה וחינוך,
שמירה על סביבה נקייה ומטופחת, גינון ועוד...
-מ"מ של ראש המינהל בהתאם לצורך.
-ניהול צוותי העבודה השונים באגף.


דרישות התפקיד:
-תואר אקדמי ממוסד מוכר.
-ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול צוות עובדים.
-ניסיון של לפחות 3 שנים בלוגיסטיקה ותפעול.
-יכולת עמידה בלחצים ונכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות ותנאי סביבה לא נוחים.

יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום ה- 24.7.16 בשעה 12:00.

מכרז חיצוני– 23/2016 - דרוש/ה תברואן/ית

דירוג מנהלי, מתח דרגות 6-9

תיאור התפקיד:
-מתן שירותי תברואה לשם שמירה על הסדר, הניקיון ואיכות חיים גבוהה בתחומי –
הרשות המקומית, תוך נקיטת פעולות לשמירת איכות הסביבה,
בהתאם להוראות הדין הקיים ובאמצעות אכיפת חוקי העזר של הרשות המקומית בתחום.
עיקרי התפקיד:
א.בדיקת דגימות מי שתייה ומי רחצה, לאחר שהוסמך לכך (הסמכה כדוגם מים).
ב.ביקורות בבתי עסק המצויים בתחומי הרשות המקומית.
ג.בדיקת בקשות לקבלת או להארכת רישיונות עסק (לגבי עסקים המחויבים ברישוי).
ד. טיפול במפגעים-מסירת חוות דעת, הודעות וצווים.
ה. ביצוע פעולות הדברה.

תנאי סף:
-12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
-תעודת "אחראי לתברואה וסביבה " ("תברואן") במוסד מוכר בהיקף של לפחות 1,900 שעות.
או – רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים יחד עם תעודה שהנפיק מוסד מוכר,
לאחר סיום בהצלחה של תכנית לימודי השלמה – בתחום התברואה והסביבה.
או- תעודה של לפחות תואר ראשון במוסד להשכלה גבוהה יחד עם תעודה שהנפיק מוסד מוכר
לאחר סיום בהצלחה של תכנית לימודי השלמה-בתחום התברואה והסביבה.
או- תעודת רישום בפנקס המהנדסים במדור הנדסה-
איכות סביבה שבענף הנדסה אזרחית.

ניסיון:
ניסיון מקצועי של שנה אחת לפחות בתחומים הבאים:
מזון, תברואה ואיכות סביבה.

דרישות נוספות:
שפות-עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב-היכרות עם תוכנות ה-office.
רישיון נהגיה-בתוקף.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
יכולת עבודה בסביבה שיש בה לעיתים:
רעש, קור, חום, רטיבות, אבק, לכלוך, רוח, ריח וסיכונים פיזיים.

יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום ה- 24.7.16 בשעה 12:00.

מכרז חיצוני 22/2016 - דרוש/ה מדריך/כה לקונדיטוריה בביה"ס מפת"ן קשת, עכו

דרישות:

1. תעודת סיווג מקצועי של משרד הכלכלה.
2. ניסיון של 3 שנים מעשי בתחום הקונדיטוריה.
3. ניסיון עבודה עם נוער בסיכון.
4. תעודת הוראה – יתרון.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-24.7.16 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.








מכרז 13/2016 - דרוש/ה קב"ט/ית עירוני/ת – ממונה על שירותי חירום וביטחון

דרישות התפקיד:
-תואר אקדמי מוכר.
-בוגר קורס קצינים במשטרה או בצבא.
-ניסיון פיקודי מבצעי מוכח, לפחות 4 שנים.
ידע בהפעלת תוכנות אופיס ואינטרנט.
עדיפות תינתן לבעלי רקע בניהול בשלטון המקומי / ציבורי.

כישורים אישיים:
• אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
• • יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת לעבודה בשעות לא שגרתיות.


תיאור התפקיד:
-אחריות על השיטור העירוני / רשות חניה.
-ניהול הביטחון השוטף בעיר.
-ניהול תחום הביטחון באירועים עירוניים.
-ניהול תחום החירום ברשות המקומית.
פיתוח שיתופי פעולה עם כל גורמי החירום ברשות.
ניהול תקציב חירום ובטחון

כפיפות- לראש מינהל תפעול ואכיפה.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה לסגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו לא יאוחר מיום 3.7.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.






מכרז מס' 20/2016 – לעיריית עכו דרוש/ה מנהל/ת מרכז גישור ויישוב סכסוכים בקהילה

תיאור התפקיד:יזום, תיאום והפעלת תוכניות קהילתיות לגישור והידברות בעיר. הפעלת ועדת היגוי ויישום מדיניות הוועדה. ביצוע החלטות צוות מוביל. תפעול שוטף של המרכז. הפעלה וניהול צוות עובדים, צוות מתנדבים ופעילים. גיוס משאבים, תכנון וניהול תקציב. קשרי חוץ ושיווק. הכנת תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית. הגשת דו"חות ותיעוד הפעילות. כפיפות מנהלית ראש מנהל הרווחה.
15/06/2016

מכרז – 17/2016 דרוש/ה מנהל/ת מחסנים ואינוונטר

דירוג המח"ר, מתח דרגות 39-41

תיאור התפקיד:
-קליטת רכש, אספקה וטיפול במלאי של ציוד.
-ניהול תהליך קליטת הרכש בעירייה.
-ניהול מלאים, ספירה ובקרה תקופתית.
-פיקוח על ספירות, אספקה ומיפוי צרכים.
-בקרה ופיקוח על רכישות בהתאם למפרט המכרזים והזמנות.

תנאי סף:
-תואר אקדמי מוכר.
-ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול צוות עובדים.
-ניסיון מוכח של הובלה וניהול פרויקטים.
-יידוע ביישומי מחשב: אופיס, וורד, אקסל.
-שירותיות, דייקנות, ארגון וסדר, עבודה עם ריבוי פריטים, נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.

יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש
בעיריית עכו עד ליום ה- 26.6.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד





  1. לעמוד הבא
דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד