עריית עכו
חינוך
חינוך
רווחה וקהילה
רווחה וקהילה
הנדסה ותכנון
הנדסה ותכנון
גביה ותשלומים
גביה ותשלומים
תרבות ואומנות
תרבות ואומנות
תיירות
תיירות
עיר ירוקה
עיר ירוקה
מפת העיר
מפת העיר
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
תשלומים מקוונים
Share/Bookmark

עיריית עכו - עמוד הבית

דרושים

מכרז מספר 11/15 - דרוש/ה מנהל/ת יחידת נוער עירונית

היקף משרה 100%

תיאור התפקיד:
אחראי/ת על ייזום תוכניות וקידום פעילות בתחום הנוער בישוב.
ניהול צוות עובדי הנוער.
ניהול תקציב ובניית תוכניות עבודה.
עבודה מול בני נוער, בתי ספר וגורמים עירוניים.

דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית, רצוי רלבנטיות לתחום.
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בעבודה עם נוער.
בעל/ת יוזמה, חריצות ויצירתיות בקידום פעילויות בתחום הנוער.
בעל/ת כושר ארגון וניהול צוות.
היתר הדרכה – קבוע למנהלי יחידת נוער.
נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית במעטפה סגורה
עד ה-31.5.15 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.



מכרז חיצוני 10/2015 - דרוש/ה מדריך/כה לקונדיטוריה בביה"ס מפת"ן קשת, עכו

דרישות:

1. תעודת סיווג מקצועי של משרד הכלכלה.
2. ניסיון של 3 שנים מעשי בתחום הקונדיטוריה.
3. ניסיון עבודה עם נוער בסיכון.
4. תעודת הוראה – יתרון.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית במעטפה סגורה
עד ה-31.5.15 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז חיצוני - 9/2015 - דרוש/ה קב"ט/ית עירוני/ת – ממונה על שירותי חירום וביטחון

דרישות התפקיד:
-תואר אקדמי מוכר.
-בוגר קורס קצינים במשטרה או בצבא.
-ניסיון פיקודי מבצעי מוכח, לפחות 4 שנים.
ידע בהפעלת תוכנות אופיס ואינטרנט.
עדיפות תינתן לבעלי רקע בניהול בשלטון המקומי / ציבורי.

כישורים אישיים:
• אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
• • יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת לעבודה בשעות לא שגרתיות.


תיאור התפקיד:
-אחריות על השיטור העירוני / רשות חניה.
-ניהול הביטחון השוטף בעיר.
-ניהול תחום הביטחון באירועים עירוניים.
-ניהול תחום החירום ברשות המקומית.
פיתוח שיתופי פעולה עם כל גורמי החירום ברשות.
ניהול תקציב חירום ובטחון

כפיפות- לראש מינהל תפעול ואכיפה.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה לסגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו לא יאוחר מיום 25.5.15 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז מס' – 8/2015 - דרוש/ה מנכ"ל לחברה הכלכלית עכו


-בעל/ת תואר אקדמי מוכר באחד המקצועות: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מינהל ציבורי, הנדסה, לימודי עבודה, בעל תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה.
-בעל ניסיון של לפחות באחד מאלה: בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי; בכהונה ציבורית או בתפקיד בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים; בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה.
-במקרים חריגים, בהם המועמד/ת אינו/ה עומד/ת בתנאים המצויינים בעניין תואר אקדמי, ניתן יהיה לבחור במועמד/ת אשר הינו/ה בעל/ת ניסיון מצטבר של עשר שנים לפחות בתפקיד בתחום הניהול העסקי או בכהונה ציבורית או בתפקיד ציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים או בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה, שמתוכן לפחות 5 שנים בגופים בעלי היקף פעילות שאינו נופל מזה של החברה שבה הוא/היא מועמד/ת לכהן. ועדת הבחינה תאשר במידה וקיימים נימוקים מיוחדים לבחירת המועמד/ת.
-בעל/ת יוזמה ומעוף, מנהיגות וכריזמה.
-נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו לא יאוחר מה-31.5.15 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז חיצוני – 7/2015 דרוש/ה רכז/ת מניעת שימוש בסמים ואלכוהול למגזר הדתי

היקף המשרה: 50%
כפיפות: מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול.

תיאור התפקיד:
- בניה ותפעול מערכת מקצועית למניעת שימוש בסמים ואלכוהול במגזר הדתי.
- ייזום, תיאום ויצירת שותפות ודיאלוג עם כל הגורמים בתחום המניעה למגזר הדתי.
- הגברת המודעות והרחבת הידע בנושא סמים ואלכוהול במגזר בתחום אחריותו.
- פיתוח כלים מותאמים לרגישות תרבותית והתמודדות עם בעיית הסמים והאלכוהול.
- פיתוח שיתופי פעולה עם כל הארגונים הרלוונטיים לנושא ברשות המקומית.
- איגום משאבים כספיים ואחרים לצורך פיתוח תכניות והפעלתן.
- מגוון עיסוקיו של הרכז כוללים: קיום ימי עיון, הכשרות, סדנאות, הרצאות, תכניות חלופיות, פרסום, שיווק, גיוס משאבים וכו'.

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון (רצוי) בתחום מדעי ההתנהגות.
- ניסיון מוכח בעבודה קהילתית.
- נכונות לעבודה בשעות גמישות.
- רכב.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-10.5.15 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


מכרז – 6/2015 דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים

תאור תפקיד: ניהול הנכסים של הרשות המקומית, לרבות מכירה, רכישה ופינוי נכסים.
ניהול הפקעות והקצאות. רישום נכסי העירייה וניסוח הסכמים וחוזים. ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף בנכסי הרשות וכל מטלה נוספת לפי קביעת ממונה הכנסות ונכסים.
דרישות התפקיד: עו"ד ו/או שמאי מקרקעין ו/או תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים.
הכרת חוקי המקרקעין, הכרת חוק התכנון והבניה, יזמות והובלת פרויקטים, ייצוג הרשות בפני גורמים ממסדיים, ניהול משא ומתן ונכונות לעבודה מאומצת.
ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי ברשות המקומית או במגזר הציבורי של 3 שנים לפחות בתחום המקרקעין.
תכונות אישיות: אמינות ונאמנות אישית, יוזמה ומעוף, דייקנות. כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
כפיפות:לממונה הכנסות ונכסים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש למסור ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו, רח' ויצמן 35 עד ה-1.3.15. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז מס' 22/2014 - דרוש/ה מנהל/ת יחידת היסעים

תאור המשרה:
אחראי/ת יחידת היסעים במינהל החינוך

תיאור התפקיד:
• בניית מערך היסעים לתלמידים במוסדות החינוך בעיר ואחריות על ארגון הסעות תלמידים בתחום העיר עכו ומחוצה לה.
• מעקב ובקרה על חשבונות בטרם העברתם לתשלום.
• קשר עם חברות הסעה, הורים, מנהלים ודיווח למשרד החינוך.
• טיפול שוטף בכל נושא העבודה של תחום ההיסעים.
• ביצוע כל מטלה מקצועית נוספת על פי הנחיית הממונה.
הכישורים הדרושים:
תנאי סף:
השכלה:
• תואר ראשון מתחומי הכלכלה או לוגיסטיקה או הנדסת תעשייה וניהול, או משאבי אנוש ואו מינהל ומדיניות ציבורית.
ניסיון:
• ניסיון בניהול צוות עובדים.
דרישות נוספות:
• ניסיון בהפעלת מערך היסעים – יתרון.
• ניסיון בעבודה עם תוכנת הסעות נט ותוכנת G.I.S – יתרון.
כישורים אישיים:
• ידע מקצועי בכל תוכנות האופיס והאינטרנט.
• אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
• יכולת התבטאות מושלמת בעברית.
• יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
• יכולת מוכחת בעבודה מול משרד החינוך ושולחי תפקיד נוספים.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת עבודה בצוות.

המועמד/ת הזוכה יעבור במסגרת הכשרתו קורס ממונים על הסעות ברשויות המקומיות.
היקף המשרה – 100%
דרגה – +42 – 40
דירוג – אקדמאים

הערות:
1. מועמד מתאים למלא המשרה המוכרזת, אפשר שיידרש לעבור מבחן התאמה.
2. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
3. בקשות להשתתף במכרז בצרוף תעודות ואישורים המעידים על עמידה בתנאי המכרז המפורטים לעיל, תיאור תולדות חיים, ניסיון והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה, עם ציון מספר המכרז על גביה, לאגף משאבי אנוש. בקשות שלא יצורפו אליהם כל המסמכים הדרושים, לא תובאנה לדיון בוועדת המכרזים.
4. על המועמד/ ת לצרף תעודה ממוסד ישראלי מוכר להשכלה גבוהה, או אישור שקילות תואר מהגף להערכת תארים ודיפלומות בחו"ל, במשרד החינוך – אם הוא בעל תואר ממוסד לימודים להשכלה גבוהה בחו"ל או משלוחה של מוסד כאמור בהתאם ובכפוף להוראות הדין וכללי הגף להערכת תארים. לרבות הוראות נציבות שירות המדינה.
5. טפסים להגשת בקשות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש.
יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ליום ה-11.1.15 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מכרז מס' 16/2014 - דרוש/ה אדריכל/ית

תיאור התפקיד: אחראי/ת על נושאי תכנון בעירייה ובועדה המקומית: תוכניות סטטוטוריות, תוכניות אב, מסמכי מדיניות לפיתוח ועיצוב עירוני, פרוגראמות לשטחי ציבור וכד'. ייזום, הכנה, ליווי, ומידע. אחראי/ת על תכנון פרויקטים בעירייה - קידום פרוגרמות ותוכניות לביצוע למבני ציבור, ולמרחב הציבורי - גנים, פארקים, טיילות, רחובות. אחראי/ת תחום שימור מבנים - ריכוז עבודת הועדה העירונית לשימור, מתן חוות דעת, הנחייה ומידע לציבור.

הכשרה נדרשת: תואר אדריכל/ית ממוסד מוכר, אדריכל רשום, ורשוי עפ"י חוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח - 1958

ניסיון נדרש: ניסיון מעשי באדריכלות 5 שנים לפחות; ניסיון מעשי בהכנת תוכניות מפורטות, תוכניות מתאר. היכרות טובה עם חוק התכנון והבניה. שליטה טובה בתוכניות מחשב ייעודיות כגון אוטוקד, ארק-ויו, ואופיס. ניסיון עבודה ברשות מקומית או ברשות ממלכתית דומה - יתרון.

כישורים נדרשים: התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות. יכולת ירידה לפרטים ובד בבד ראיית המכלול. התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות. עמידה בלוחות זמנים ועבודה בתנאי לחץ.

תנאי שכר: השכר יהיה בין 40%-60% משכר מנכ"ל, בכפוף לאישור משרד הפנים.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד 21/10/14 בשעה 13:00 לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד