עריית עכו
חינוך
חינוך
רווחה וקהילה
רווחה וקהילה
הנדסה ותכנון
הנדסה ותכנון
גביה ותשלומים
גביה ותשלומים
תרבות ואומנות
תרבות ואומנות
תיירות
תיירות
עיר ירוקה
עיר ירוקה
מפת העיר
מפת העיר
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
תשלומים מקוונים
Share/Bookmark

עיריית עכו - עמוד הבית

דרושים

פרסום מכרז – 6/2015מנהל/ת מחלקת נכסים





תאור תפקיד:
ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות השכרה.
שכירויות ורכישת נכסים והתקשרויות עפ"י מדיניות הרשות, ניהול הפקעות והקצאות.
ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף בנכסי הרשות.
דרישות התפקיד:עו"ד ו/או שמאי מקרקעין ו/או תואר ראשון בכלכלה ו/או מנהל עסקים.ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום המקרקעין.ניסיון מקצועי ברשות מקומית או במגזר הציבורי – יתרון.תכונות אישיות:
אמינות ונאמנות אישית, יוזמה ומעוף, דייקנות.כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
כפיפות:לממונה הכנסות ונכסים.קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנושעד ה- 29/3/2015 בשעה 13:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז – 6/2015 דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים

תאור תפקיד: ניהול הנכסים של הרשות המקומית, לרבות מכירה, רכישה ופינוי נכסים.
ניהול הפקעות והקצאות. רישום נכסי העירייה וניסוח הסכמים וחוזים. ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף בנכסי הרשות וכל מטלה נוספת לפי קביעת ממונה הכנסות ונכסים.
דרישות התפקיד: עו"ד ו/או שמאי מקרקעין ו/או תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים.
הכרת חוקי המקרקעין, הכרת חוק התכנון והבניה, יזמות והובלת פרויקטים, ייצוג הרשות בפני גורמים ממסדיים, ניהול משא ומתן ונכונות לעבודה מאומצת.
ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי ברשות המקומית או במגזר הציבורי של 3 שנים לפחות בתחום המקרקעין.
תכונות אישיות: אמינות ונאמנות אישית, יוזמה ומעוף, דייקנות. כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
כפיפות:לממונה הכנסות ונכסים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש למסור ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו, רח' ויצמן 35 עד ה-1.3.15. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז – 4/2015 - דרוש/ה מזכיר/ה לביה"ס "התומר"

הגדרת המשרה:
• מתן שרותי מזכירות ברמה נאותה למנהלת בית הספר, לתלמידים, למורים ולהורים, על כל הגדרות העיסוק המשתעות מכך וע"פ תיאור העיסוק, עיסוק שמספרו 81503.
• עם הכניסה ל"ניהול עצמי" מזכירת בית הספר אחראית לשמש גם כמנהלנית בית הספר האחראית על רישומים שוטפים בספרי הנהלת חשבונות וביצוע התאמות,
גיבוש ואישור תקציב, הפקת דוחות תקציב מול ביצוע וביצוע מעקב תקציבי. טיפול
בהכנסות, הוצאות, גבייה מהורים, מערך הנחות, זיכויים, קבלת תרומות, תקבולים
וקופה.
• הכנת מכרזים והצעות מחיר, בחירת ספקים, ניהולם ותשלום בסוף העבודה,
ארגון ותיוק דוחות, נתונים, קבלות וכל חומר רלוונטי אחר.
• במסגרת העבודה השוטפת על מזכירת בית הספר לבצע כל מטלה –
אשר נותבה לה על ידי מנהל/ת בית הספר מעבר למטלות השוטפות.
• חובה על מזכירת בית הספר להיצמד לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי וברשות המקומית בפרט.
• באחריות המזכירה לעבוד בצמידות מול מינהל החינוך בעירייה ולהציע תוספות לייעול ולשיפור תחומי עבודתה.

היקף המשרה – 90%

דרישות סף:
-תעודת בגרות מלאה.
-הכשרה אקדמית רצוי ואף יתרון – הנדסאי/ת.
-ניסיון מוכח חובה של לפחות 8 שנים בעבודה במערכת מוגדרת:חברה עסקית, פרטית, צבא/משטרה, זאת תוך התנסות בפועל בכל דרישות התפקיד
האמור לעיל.
-תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
-יכולת התנסחות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה מאד.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש למסור ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-22.2.15 בשעה 13:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרוש/ה עובד/ת לאיסוף אשפה - מכרז מס' 2/2015

תיאור התפקיד:
הוצאת פחי אשפה מחצרות הבתים וממקומות הריכוז; העמסת פחי האשפה וערימות האשפה למשאית האשפה; סיוע בניקיון משאית האשפה; סיוע בעבודות כלליות ברשות: גינון, תברואה ועוד.

דרישות התפקיד:
השכלה תיכונית של 10 שנות לימוד לפחות; כושר, התמדה, הסתגלות לעבודה מונוטונית.; נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ליום ה- 18/1/2015 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד



דרוש/ה עוזר/ת וטרינר - מכרז מס 1/2015

תיאור התפקיד:

לכידת בעלי חיים משוטטים (כלבים, סוסים, חתולים, נחשים ועוד; אכיפת חוקי העזר העירוניים; טיפול במטרדי בעלי חיים; עבודה מול קהל

דרישות התפקיד:
גישה טובה לבעלי חיים; יחסי אנוש מעולים; יכולת עבודה בצוות ועם גורמי חוץ; מהימנות ואחריות; רישיון נהיגה-חובה; יכולת ביצוע עבודה פיזית; בריאות תקינה; זמינות לעבודה בכל ימות השבוע ובשעות לא שגרתיות; ניסיון וידע בעבודה מול מחשב; ללא עבר פלילי.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ליום ה- 18/1/2015 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מכרז מס' 22/2014 - דרוש/ה מנהל/ת יחידת היסעים

תאור המשרה:
אחראי/ת יחידת היסעים במינהל החינוך

תיאור התפקיד:
• בניית מערך היסעים לתלמידים במוסדות החינוך בעיר ואחריות על ארגון הסעות תלמידים בתחום העיר עכו ומחוצה לה.
• מעקב ובקרה על חשבונות בטרם העברתם לתשלום.
• קשר עם חברות הסעה, הורים, מנהלים ודיווח למשרד החינוך.
• טיפול שוטף בכל נושא העבודה של תחום ההיסעים.
• ביצוע כל מטלה מקצועית נוספת על פי הנחיית הממונה.
הכישורים הדרושים:
תנאי סף:
השכלה:
• תואר ראשון מתחומי הכלכלה או לוגיסטיקה או הנדסת תעשייה וניהול, או משאבי אנוש ואו מינהל ומדיניות ציבורית.
ניסיון:
• ניסיון בניהול צוות עובדים.
דרישות נוספות:
• ניסיון בהפעלת מערך היסעים – יתרון.
• ניסיון בעבודה עם תוכנת הסעות נט ותוכנת G.I.S – יתרון.
כישורים אישיים:
• ידע מקצועי בכל תוכנות האופיס והאינטרנט.
• אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
• יכולת התבטאות מושלמת בעברית.
• יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
• יכולת מוכחת בעבודה מול משרד החינוך ושולחי תפקיד נוספים.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת עבודה בצוות.

המועמד/ת הזוכה יעבור במסגרת הכשרתו קורס ממונים על הסעות ברשויות המקומיות.
היקף המשרה – 100%
דרגה – +42 – 40
דירוג – אקדמאים

הערות:
1. מועמד מתאים למלא המשרה המוכרזת, אפשר שיידרש לעבור מבחן התאמה.
2. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
3. בקשות להשתתף במכרז בצרוף תעודות ואישורים המעידים על עמידה בתנאי המכרז המפורטים לעיל, תיאור תולדות חיים, ניסיון והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה, עם ציון מספר המכרז על גביה, לאגף משאבי אנוש. בקשות שלא יצורפו אליהם כל המסמכים הדרושים, לא תובאנה לדיון בוועדת המכרזים.
4. על המועמד/ ת לצרף תעודה ממוסד ישראלי מוכר להשכלה גבוהה, או אישור שקילות תואר מהגף להערכת תארים ודיפלומות בחו"ל, במשרד החינוך – אם הוא בעל תואר ממוסד לימודים להשכלה גבוהה בחו"ל או משלוחה של מוסד כאמור בהתאם ובכפוף להוראות הדין וכללי הגף להערכת תארים. לרבות הוראות נציבות שירות המדינה.
5. טפסים להגשת בקשות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש.
יש להגיש קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ליום ה-11.1.15 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מכרז מס' 16/2014 - דרוש/ה אדריכל/ית

תיאור התפקיד: אחראי/ת על נושאי תכנון בעירייה ובועדה המקומית: תוכניות סטטוטוריות, תוכניות אב, מסמכי מדיניות לפיתוח ועיצוב עירוני, פרוגראמות לשטחי ציבור וכד'. ייזום, הכנה, ליווי, ומידע. אחראי/ת על תכנון פרויקטים בעירייה - קידום פרוגרמות ותוכניות לביצוע למבני ציבור, ולמרחב הציבורי - גנים, פארקים, טיילות, רחובות. אחראי/ת תחום שימור מבנים - ריכוז עבודת הועדה העירונית לשימור, מתן חוות דעת, הנחייה ומידע לציבור.

הכשרה נדרשת: תואר אדריכל/ית ממוסד מוכר, אדריכל רשום, ורשוי עפ"י חוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח - 1958

ניסיון נדרש: ניסיון מעשי באדריכלות 5 שנים לפחות; ניסיון מעשי בהכנת תוכניות מפורטות, תוכניות מתאר. היכרות טובה עם חוק התכנון והבניה. שליטה טובה בתוכניות מחשב ייעודיות כגון אוטוקד, ארק-ויו, ואופיס. ניסיון עבודה ברשות מקומית או ברשות ממלכתית דומה - יתרון.

כישורים נדרשים: התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות. יכולת ירידה לפרטים ובד בבד ראיית המכלול. התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות. עמידה בלוחות זמנים ועבודה בתנאי לחץ.

תנאי שכר: השכר יהיה בין 40%-60% משכר מנכ"ל, בכפוף לאישור משרד הפנים.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד 21/10/14 בשעה 13:00 לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד