עריית עכו
חינוך
חינוך
רווחה וקהילה
רווחה וקהילה
הנדסה ותכנון
הנדסה ותכנון
גביה ותשלומים
גביה ותשלומים
תרבות ואומנות
תרבות ואומנות
תיירות
תיירות
עיר ירוקה
עיר ירוקה
מפת העיר
מפת העיר
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
רישום לגני ילדים - הקלק כאן
תשלומים באינטרנט
עכו העתיקה
לתשלום דוחות חניה הקלק כאן
Share/Bookmark

עיריית עכו - עמוד הבית

דרושים

מכרז כ"א מס' 5/2016 - דרוש/ה מזכיר/ה ללשכה משפטית

מתח דרגות 6-9

תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות בלשכה המשפטית.
הקלדה וניהול מסמכים.
טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).
מענה טלפוני ופניות הציבור.
עבודה מול בתי משפט וארגון התיקים.

דרישות התפקיד:
לפחות 10 שנות לימוד.
לפחות 5 שנות ניסיון בעבודת מזכירות.
ידע ביישומי מחשב והפעלות תוכנות.
ארגון וסדר.
שירותיות.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצרוף המלצות, יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו
עד יום ה-28.2.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.




מכרז מס' 4/2016 - דרוש/ה פרויקטור/ית לקליטת העלייה בקרב קהילת בני מנשה


75% משרה

תיאור התפקיד:
מיפוי הצרכים של בני הקהילה; סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה,
פנים וכו'; קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים; סיוע בבעיות הפרט; פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה והעירייה; הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה; הכנת תוכניות ודיווח בפני ועדת ההיגוי היישובית.

דרישות התפקיד:
תינתן עדיפות לבעלי תואר אקדמי; יתרון - ניסיון בעבודה עם עולים; כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת העולים מבני המנשה; יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע; אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים; ידיעת השפות "הקוקית" והאנגלית – תינתן עדיפות לדובר שפה "קוקית"; עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות; עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-7.2.16 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מס' מכרז – 13/15 - דרוש/ה מנהל/ת לניהול רשת של מרכזי נוער וקהילה בעיר עכו

תיאור המשרה:
ניהול, תכלול והובלה של רשת מרכזי נוער וקהילה עבור הקהילה היהודית והערבית, הרשת מונה עשרות עובדים, מפעילה מערך מתנדבים גדול מאד וכן נותנת מענה לכאלף ילדים ובני נוער. מנהל/ת הרשת יידרש לעבודה עם מספר רב של גורמי חינוך/טיפול וקהילה.
דרישות התפקיד:
1. תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון משמעותי.
תואר אקדמאי ממוסד מוכר בארץ להשכלה גבוהה, באחד מן התחומים: מדעי החברה/טיפול/עבודה סוציאלית/חינוך/חינוך בלתי פורמאלי.
2. בעל/ת מעוף, יוזמה, יצירתיות וחזון.
3. יכולת ארגון וניהול ברמה גבוהה.
4. ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בעבודה עם בני נוער ובדגש על בני נוער במצבי סיכון בהדרה.
5. ניסיון מוכח בהובלת צוות עובדים של למעלה מ - 10 עובדים.
6. ניסיון מוכח בניהול מערך תקציבי בהיקף של לפחות 2 מלש"ח לשנה.
7. ניסיון מוכח בגיוס משאבים ובעבודה מול תורמים.
8. תפקיד ניהולי זה מושתת על עבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות, כולל עבודה בשעות הערב.
• העסקה על ידי עירית עכו, כפיפות לראש מינהל החינוך.
• היקף משרה 100%
• רק פניות מתאימות תענינה.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עד ה-7.2.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


מכרז 2/2016 למנהל לשירותים חברתיים בעירית עכו דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת קהילתי/ת

היקף המשרה: % 100 משרה
תיאור התפקיד
אחראי לארגון ולביצוע פרויקטים קהילתיים ובכלל זה מתן יעוץ, הכוונה, השתתפות ויוזמה בתוכניות של שיתוף תושבים בקהילות רב תרבותיות.
מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה . אחראי לאיתור בעיות מצטברות בקהילות ברשות ולקיום ביקורים שוטפים במטרה לאתר ולאבחן בעיות בקהילות ולסייע בבינוי קהילתי ובקידום הקהילה. משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות. מקיים מפגשים ושיחות ע ם הלקוחות לצורך איתור וטיפול. נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו. מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך( ; מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה; מנהל רישום ומעקב אחר התכניות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש.
כפיפות ארגונית: ראש צוות או למי שקבע מנהלת המחלקה.
דרוג ודרגה: דירוג עו"ס (י"א- ט)
דרישות התפקיד :
עובד סוציאלי; רישום בפנקס העובדים הסוציאליים; רצוי ידיעת השפה הרוסית; נכונות לעבודה בשעות הערב.
מסלול הקידום : דרגה התחלתית: רמה י"א בדרוג העו"ס לאחר שהייה של שנה: קידום לרמה י' לאחר שהייה שנתיים: קידום לרמה ט'
קו״ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו, רח׳ ויצמן 35 עכו עד ה-31.1.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.



מכרז מס' 3/2016 - דרוש/ה ללשכה המשפטית עו"ד בתחום התכנון והבנייה, רישוי עסקים ועוד

דירוג: משפטנים
דרגה: א'1-א'3 (בהתאם לשנות ניסיון)
היקף העסקה: משרה מלאה
תאור תפקיד:
1. ייצוג הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ועיריית עכו בהליכים בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה, לרבות:
א. ייצוג הוועדה המקומית בהליכים לפי פרק י' לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965.
ב. הגשת כתבי אישום וניהול תיקים לפי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, התשכ"ט – 1969.
ג. הגשת כתבי אישום וניהול תיקים לפי חוק רישוי עסקים, התשכ"ח-1968 וחקיקה מוניציפאלית נוספת.
2. ביצוע משימות משפטיות בתחום התכנון והבניה ורישוי עסקים בהתאם ובכפוף להנחיות היועצת המשפטית, לרבות:
א. ייצוג העירייה והוועדה המקומית בתחום התכנון והבנייה ורישוי עסקים
ב. מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה ובוועדה המקומית לתכנון ובניה.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
• השכלה – תואר ראשון במשפטים.
• רישום מקצועי – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
דרישות ניסיון
• ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות וניסיון בהופעה בבתי משפט.
• ניסיון מקצועי של שנה לפחות בתחום המשפט הפלילי.
• עדיפות לנסיון בתחום התכנון והבנייה.
דרישות נוספות
• יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- office ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• כתיבת וניסוח מסמכים.
• ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
• עבודה בשעות לא שגרתיות.

כפיפות:
• כפוף ליועצת משפטית של העירייה.
• בניהול ההליכים הפליליים מונחה מקצועית על ידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה.

קו״ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו, רח׳ ויצמן 35 עכו עד ה-31.1.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


מכרז מס' 1/2016 - דרוש/ה מידען/נית לרישוי הבניה – מינהל הנדסה

תיאור התפקיד: אחראי/ית למתן מידע להיתר ומידע תכנוני, אחראי לניהול, ועדכון מערכות המידע הממוחשבות - גיאוגרפיות (G.I.S), ואלפאנומריות בתחום התכנון, הרישוי והפיקוח. ניתוח מצב תכנוני, סטטוטרי קומפילטיבי, ניתוח ובדיקת בקשות למידע, ובקשות להיתר. מרכז מדיניות מרחבית ואחראי לעדכונה.
הכשרה נדרשת: תואר אדריכל/ית או מהנדס/ת ממוסד מוכר, אדריכל/מהנדס רשום ורישוי, או הנדסאי/ת אדריכלות/בנין מוסמך ממוסד מוכר עם ניסיון, וידע מצויינים בתחומי התפקיד.
ניסיון נדרש: ניסיון מעשי של 6 שנים לפחות בתחום הרישוי, ו/או בתחום התכנון הסטטוטורי. ניסיון מוכח בניתוח תוכניות סטטוטוריות, בדיקת בקשות והוצאת היתרי בניה, היכרות טובה מאוד עם חוק התכנון והבניה, לרבות תיקון 101. שליטה טובה בתוכניות מחשב ייעודיות – כגון ארק – ויו ,אוטוקד, ניהול ועדה, אופיס.
ניסיון עבודה ברשות מקומית/ועדה מרחבית יתרון.

כישורים נדרשים: התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות – יכולת ניתוח וארגון, ירידה לפרטים ובד ובד ראיית המכלול. התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים, ועבודה בתנאי לחץ.
תנאי שכר: בהתאם לכישורים ולניסיון.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו לא יאוחר מיום 19.1.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


מכרז מס' 15/ 14 - דרוש/ה סגן/ית יועצת משפטית בתחום התכנון והבנייה

ללשכה המשפטית דרוש סגן יועצת משפטית בתחום התכנון והבנייה.

דרגת המשרה ודירוגה: דירוג משפטנים, דרגה א'1-א'3,
או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף העסקה: משרה מלאה
תאור תפקיד:
1. ביצוע משימות משפטיות וניהול תחום התכנון והבניה בהתאם ובכפוף להנחיות היועצת המשפטית, לרבות:
א. ייצוג העירייה והוועדה המקומית בתחום התכנון והבנייה.
ב. מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה ובוועדה המקומית לתכנון ובניה.
ג. סיוע ליועצת המשפטית בניהול תחום התכנון והבנייה בשירות המשפטי.
2. ייצוג הוועדה המקומית בהליכים בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה, לרבות:
א. ייצוג הוועדה המקומית בהליכים לפי פרק י' לחוק התכנון והבניה.
ב. הגשת כתבי אישום לפי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, התשכ"ט – 1969.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
• השכלה – תואר ראשון במשפטים.
• רישום מקצועי – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
דרישות ניסיון
• ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות כעו"ד בתחום התכנון והבניה וכן ניסיון בהופעה בבתי משפט ומוסדות תכנון.
• ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתחום המשפט הפלילי.
דרישות נוספות
• יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- office ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• כתיבת וניסוח מסמכים.
• ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
• עבודה בשעות לא שגרתיות.

כפיפות:
• כפוף ליועצת משפטית של העירייה.
• בניהול ההליכים הפליליים מונחה מקצועית על ידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו ברח' ויצמן 35 עד ה-3.1.16 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד